Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR717558
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR717558/1
Mandaatbesluit Wet open overheid commissie van advies voor de bezwaarschriften van de gemeente Renkum
Geldend van 22-03-2024 t/m heden
Intitulé
Mandaatbesluit Wet open overheid commissie van advies voor de bezwaarschriften van de gemeente Renkumoverwegende dat het wenselijk is de afhandeling van verzoeken op basis van de Wet open overheid gericht aan de commissie van advies voor de bezwaarschriften te mandateren aan de Woo-contactpersoon van de gemeente Renkum;
gelet afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht;
besluit vast te stellen het volgende ‘Mandaatbesluit Wet open overheid commissie van advies voor de bezwaarschriften’.
Artikel 1 Mandaat
De commissie van advies voor de bezwaarschriften van de gemeente Renkum verstrekt aan de Woo-contactpersoon van de gemeente Renkum het mandaat tot het uitoefenen van de volgende bevoegdheden:
- a.
besluiten op verzoeken om informatie op grond van hoofdstuk 4 van de Wet open overheid, voor zover gericht aan de commissie van adviesvoor de bezwaarschriften;
- b.
het doorverwijzen van een verzoek om informatie op grond van artikel 4.2 van de Wet open overheid, voor zover gericht aan de commissie van adviesvoor de bezwaarschriften;
- c.
het verdagen van een beslissing op een verzoek om informatie op grond van artikel 4.4 van de Wet open overheid, voor zover gericht aan de commissie van adviesvoor de bezwaarschriften;
- d.
het verrichten van alle overige rechts- en uitvoeringshandelingen op grond van de Wet open overheid.
Artikel 2. Inwerkingtreding en citeertitel
- 1.
Dit besluit treedt in werking op de dag na die van publicatie op Overheid.nl en werkt terug tot 1 januari 2024.
- 2.
Dit besluit wordt aangehaald als ‘Mandaatbesluit Wet open overheid commissie van advies voor de bezwaarschriften‘
Ondertekening
Aldus besloten op 13 maart 2024 te Oosterbeek.
COMMISSIE VAN ADVIES VOOR DE BEZWAARSCHRIFTEN,
De secretaris, de voorzitter,
drs. J. Tiecken mr. G. Veenhof
Instemming verleend op 13 maart 2024 te Oosterbeek.
WOO-CONTACTPERSOON VAN RENKUM,
S.Y. Boschman
Instemming verleend op 19 maart 2024 te Oosterbeek.
BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN RENKUM,
De secretaris, de burgemeester,
M.J.J. Wagener A.M.J. Schaap
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl