Aanwijzingsbesluit klachtencoördinatoren gemeente Staphorst

Geldend van 08-03-2024 t/m heden

Intitulé

Aanwijzingsbesluit klachtencoördinatoren gemeente Staphorst

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Staphorst

BESLUIT

Gelet op hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht en op de Regeling klachtbehandeling 2006 van de gemeente Staphorst;

  • 1.

    Tot klachtencoördinatoren, als bedoeld in artikel 2 van de Regeling klachtbehandeling en als zodanig belast met de in artikel 2 van de Regeling klachtbehandeling genoemde taken, aan te wijzen:

    • de juridisch adviseur(s) / juridisch medewerker(s) van het team Publiek en Bestuur (Juridische zaken) van de afdeling Bestuur- & Managementondersteuning.

  • 2.

    Dit aanwijzingsbesluit in werking te laten treden de dag na die van bekendmaking.

  • 3.

    Eventuele eerdere (aanwijzings)besluiten voor een klachtencoördinator met dit besluit per gelijke datum in te trekken.

Ondertekening

Staphorst,

Het college van burgemeester en wethouders,

Burgemeester, J. ten Kate

Secretaris, M.E. Kragting - de Groot

  • Tegen dit besluit kan een belanghebbende binnen zes weken na verzenddatum/uitreiking bezwaar maken bij het college van burgemeester en wethouders van Staphorst. Hiervoor dient een bezwaarschrift te worden ingediend dat naam en adres, dagtekening, kenmerk of omschrijving van het besluit en de gronden van het bezwaar moet bevatten. Een kopie van het besluit waartegen het bezwaar zich richt moet worden meegezonden. Als u een bezwaarschrift indient, kunt u, indien u een spoedeisend belang heeft, tevens een verzoek om voorlopige voorziening indienen bij de voorzieningenrechter van de sector bestuursrecht van de Rechtbank Overijssel, locatie Zwolle. Het postadres is: postbus 10067, 8000 GB Zwolle. Voor de inhoud van dit verzoek gelden dezelfde eisen als voor het indienen van het bezwaarschrift.