Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR716555
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR716555/1
Aanwijzingsbesluit klachtencoördinatoren gemeente Staphorst
Geldend van 08-03-2024 t/m heden
Intitulé
Aanwijzingsbesluit klachtencoördinatoren gemeente StaphorstHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Staphorst
BESLUIT
Gelet op hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht en op de Regeling klachtbehandeling 2006 van de gemeente Staphorst;
- 1.
Tot klachtencoördinatoren, als bedoeld in artikel 2 van de Regeling klachtbehandeling en als zodanig belast met de in artikel 2 van de Regeling klachtbehandeling genoemde taken, aan te wijzen:
-
de juridisch adviseur(s) / juridisch medewerker(s) van het team Publiek en Bestuur (Juridische zaken) van de afdeling Bestuur- & Managementondersteuning.
-
- 2.
Dit aanwijzingsbesluit in werking te laten treden de dag na die van bekendmaking.
- 3.
Eventuele eerdere (aanwijzings)besluiten voor een klachtencoördinator met dit besluit per gelijke datum in te trekken.
Ondertekening
Staphorst,
Het college van burgemeester en wethouders,
Burgemeester, J. ten Kate
Secretaris, M.E. Kragting - de Groot
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl