Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR715843
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR715843/1
Ondermandaat horizontale vervanging afdelingsmanagers gemeente Amersfoort 2024
Geldend van 22-02-2024 t/m heden
Intitulé
Ondermandaat horizontale vervanging afdelingsmanagers gemeente Amersfoort 2024In dit ondermandaat wordt aangesloten bij het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2024” (vastgesteld op 13 februari 2024) en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan.
In het Bevoegdhedenbesluit is aan de afdelingsmanagers per afdeling een bevoegdheid gegeven. Per afdelingsmanager is hieronder aangegeven welke afdelingsmanagers hem/haar bij ontstentenis vervangen. Beide vervangers zijn gelijkelijk bevoegd en hebben alle bevoegdheden die de betreffende afdelingsmanager zijn toegekend.
Dit besluit treedt in werking op de dag na die van bekendmaking. Met de inwerkingtreding van dit besluit wordt het “Ondermandaat horizontale vervanging afdelingsmanagers gemeente Amersfoort 2022” (vastgesteld op 27 januari 2022) ingetrokken.
Dit besluit wordt aangehaald als “Ondermandaat horizontale vervanging afdelingsmanagers gemeente Amersfoort 2024”
AFDELINGSMANAGER VAN DE AFDELING |
BIJ ONTSTENTENIS TE VERVANGEN DOOR DE AFDELINGSMANAGER VAN DE AFDELING |
||
Juridische dienstverlening en advies |
(i) (ii) (ii) |
Informatievoorziening Publiekscontact en advies |
|
|
Projecten en Programma’s |
(i) (ii) |
Publiekscontact en advies Informatievoorziening |
|
Stad en ontwikkeling |
(i) (ii) |
Woon- en werkklimaat Projecten en Programma’s |
|
Samen leven |
(i) (ii) |
Werk, Inkomen en Zorg |
|
Woon- en werkklimaat |
(i) (ii) |
Stad en Ontwikkeling Projecten en Programma’s |
|
Leefomgeving |
(i) (ii) |
Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving Belastingen |
|
|
|
|
|
Burgerzaken |
(i) (ii) |
Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving Belastingen |
|
Belastingen |
(i) (ii) |
Leefomgeving Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving |
|
Publiekscontact en advies |
(i) (ii) |
Projecten en Programma’s Informatievoorziening |
|
Werk, Inkomen en Zorg |
(i) (ii) |
Samen Leven |
|
Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving |
(i) (ii) |
Leefomgeving Belastingen |
|
Informatievoorziening |
(i) (ii) |
Interne dienstverlening en advies Projecten en Programma’s |
|
Financiën en advies |
(i) (ii) |
Organisatie- en Talentontwikkeling Interne dienstverlening en advies |
|
Interne dienstverlening en advies |
(i) (ii) |
Informatievoorziening Stad en ontwikkeling |
|
Bestuur, Strategie en Veiligheid |
(i) (ii) |
Bureau Regio Amersfoort Organisatie- en Talentontwikkeling |
|
Organisatie- en Talentontwikkeling |
(i) (ii) |
Financiën en advies Bestuur, Strategie en Veiligheid |
|
|
|
|
|
Bureau Regio Amersfoort |
(i) (ii) |
Bestuur, Strategie en Veiligheid Organisatie- en Talentontwikkeling |
Ondertekening
Amersfoort, 13 februari 2024
N.W. Kamphorst,
Gemeentesecretaris
A.F. Wolswinkel-Kuikman,
Directeur/CIO
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl