Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR715841
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR715841/1
Ondermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort
Geldend van 22-02-2024 t/m heden
Intitulé
Ondermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente AmersfoortMet dit besluit verleent de afdelingsmanager Informatievoorziening ondermandaat van de haar toekomende bevoegdheden op grond van het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2024 (vastgesteld op 13 februari 2024).
In dit ondermandaat wordt aangesloten bij dat algemene bevoegdhedenbesluit en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van (onder-)mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan. Het ondermandaat wordt verleend conform onderstaande matrix aan medewerkers van de afdeling en ambtenaren met een bijzondere functie.
Dit ondermandaatbesluit treedt inwerking op de dag na die van bekendmaking. Op dat tijdstip wordt het voorgaande ondermandaatbesluit van de afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort (vastgesteld op 18 januari 2022) ingetrokken.
|
Bevoegdheid |
Ondermandaat wordt verleend aan: Functietitel/functienaam |
|
Het nemen van besluiten en het sluiten van overeenkomsten waarmee een direct financieel belang is gemoeid tot een bedrag van maximaal € 100.000,- |
Teammanager Dienstverlening Teammanager Technologie & services Teammanager Business & informatiemanagement |
|
Het aanwijzen van perceelsgrenzen (mandaat conform bijlage 5 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2024”) |
Medewerkers Geo |
|
Alle bevoegdheden ten aanzien van personele aangelegenheden, met uitzondering van de bevoegdheden genoemd in bijlage 6 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2024” |
Teammanager Dienstverlening Teammanager Technologie & services Teammanager Business & Informatiemanagement |
|
Het aanbieden van stukken en het tekenen van de equivalentieverklaring in verband met de inschrijving van een voorkeursrechtbeschikking in de openbare registers op grond van de Omgevingswet. |
Medewerkers Geo |
Ondertekening
Amersfoort, 13 februari 2024
K. van der Linden
Afdelingsmanager Informatievoorziening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl