Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR715388
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR715388/1
Besluit van de inspecteur provinciale belastingen van de provincie Utrecht van 31 januari 2024, registratienr. UTSP-1940210211-14869 tot verlening van mandaat en een vervangingsregeling (Mandaatbesluit inspecteur provinciale belastingen 2024)
Geldend van 01-03-2024 t/m heden
Intitulé
Besluit van de inspecteur provinciale belastingen van de provincie Utrecht van 31 januari 2024, registratienr. UTSP-1940210211-14869 tot verlening van mandaat en een vervangingsregeling (Mandaatbesluit inspecteur provinciale belastingen 2024)De inspecteur provinciale belastingen van de provincie Utrecht;
Gelet op artikel 227a van de Provinciewet en de artikelen 19a en 19b van het Organisatiebesluit provincie Utrecht 2022;
Besluit:
Artikel 1
De teamleiders van het domein Bedrijfsvoering, Informatie en Organisatie, niet zijnde de teamleiders van het team Financiën, hebben een algemeen mandaat tot het nemen van alle beslissingen die de inspecteur provinciale belastingen kan nemen tenzij de aard van de bevoegdheid zich daartegen verzet als bedoeld in artikel 10:3, eerste lid, van de Algemene wet bestuursrecht of tenzij
- •
bij of krachtens wettelijk voorschrift anders is bepaald;
- •
bij of krachtens dit besluit anders is bepaald of
- •
de inspecteur provinciale belastingen in het algemeen of voor een bepaald geval anders bepaalt of het mandaat intrekt.
Artikel 2
De in artikel 1 bedoelde functionarissen verlenen geen ondermandaat.
Artikel 4
Het mandaatbesluit inspecteur provinciale belastingen d.d. 1 februari 2021 en bekend onder registratienummer 821F46A5 wordt ingetrokken.
Artikel 5
Dit besluit treedt in werking op 1 maart 2024.
Artikel 6
Dit besluit kan worden aangehaald als: Mandaatbesluit inspecteur provinciale belastingen 2024.
Ondertekening
Utrecht, 31 januari 2024.
Inspecteur provinciale belastingen J.S. van Elst
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl