Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR714713
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR714713/1
Aanwijzing klachtencoördinatoren
Geldend van 20-12-2019 t/m heden
Intitulé
Aanwijzing klachtencoördinatorenToelichting
Op 20 december 2019 heeft het bestuur van de Gemeenschappelijke Regeling KempenPlus de “Klachtenregeling Gemeenschappelijke Regeling KempenPlus” vastgesteld. Artikel 7 van de Klachtenregeling wijst de klachtbehandelaars aan. De klachtbehandelaar wordt bijgestaan door een klachtencoördinator. De taken van de coördinator zijn beschreven in de regeling. In verband hiermee bepaalt artikel 4 lid 1 van de Klachtenregeling dat het bestuur een of meer klachtencoördinatoren aanstelt.
Besluit
Op grond van artikel 4 lid 1 van de Klachtenregeling Gemeenschappelijke Regeling Samenwerking Kempengemeenten zijn de volgende klachtencoördinatoren aangesteld door het Dagelijks Bestuur
voor het bestuur en het overleg van portefeuillehouders: de ambtelijk secretaris van de Gemeenschappelijke Regeling KempenPlus;
voor de bezwaarschriftencommissie de ambtelijk secretaris van de betreffende commissie;
voor de afdeling van het taakveld Werk & Participatie: de juridisch medewerker van de afdeling Bedrijfsvoering;
Aldus vastgesteld in de vergadering van het bestuur van KempenPlus d.d. 20 december 2019.
Het bestuur van KempenPlus
D.S.C. Jansen,
De voorzitter,
F.J.L.M. Baudoin,
De secretaris,
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl