Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR710189
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR710189/1
Kostenverdeling taken Wetterskip Fryslân
Geldend van 01-01-2024 t/m heden
Intitulé
Kostenverdeling taken Wetterskip FryslânHet algemeen bestuur van Wetterskip Fryslân heeft in de vergadering van 21 november 2023 de verdeling van de kosten over de taken watersysteembeheer en zuiveringsbeheer vastgesteld. De voornoemde vastgestelde verdeling van kosten treedt in werking op 1 januari 2024.
De verdeling van alle kosten naar de beide taken vindt plaats in twee stappen. De eerste stap bestaat uit de verdeling van de kosten over de producten die Wetterskip Fryslân levert. WF gebruikt hiervoor de door de Unie van Waterschappen vastgestelde, verplicht te hanteren lijst van zogenaamde Beleids- en Beheer Producten (BBP’s). Deze indeling van de producten is gebaseerd op de taken van een waterschap. Op deze BBP’s hanteren wij nog een verdieping, de zogenaamde werkplanproducten.
In de tweede stap van de kostenverdeling worden alle kosten van de werkplanproducten toegerekend aan de twee taken op basis van een vastgesteld percentage per product.
Van de totale lasten van begroting 2023 van € 175.755.915 komt via de kostenverdeling € 120.615.120 (68,6%) ten laste van de taak watersysteembeheer en € 55.140.795 (31,4%) ten laste van de taak zuiveringsbeheer.
Een aanzienlijk deel (82%) van de werkplanproducten is 1 op 1 gekoppeld aan een taak. De kosten van deze werkplanproducten gaan óf naar de taak watersysteembeheer óf naar de taak zuiveringsbeheer. Voor het overige deel van de kosten, veelal kosten van de ondersteunende werkplanproducten, is sprake van een procentuele verdeling over beide taken op basis van objectieve bedrijfseconomische criteria. Voor deze laatste categorie worden de volgende criteria toegepast:
-
1. Causaal verband tussen de verdeelsleutel en de kosten
-
2. De methode moet eenvoudig, herkenbaar en toepasbaar zijn.
In de tabel met de werkplanproducten die over beide taken verdeeld moeten worden, is per werkplanproduct voorgesteld hoe de kosten hiervan over de taak watersysteembeheer en de taak zuiveringsbeheer verdeeld kunnen worden.
Tabel met kosten die verdeeld moeten worden over de taak watersysteembeheer en zuiveringsbeheer
|
|
Huidig |
|
Nieuw voorstel |
|
||
Werkplanproduct |
WS |
ZB |
|
WS |
ZB |
Actueel argument |
|
10101210 |
Waterbeheerplan |
90,0% |
10,0% |
|
90% |
10% |
In het waterbeheerplan wordt zowel het watersysteembeheer als het zuiveringsbeheer behandeld |
10101570 |
Beleidsthema's (Schoon) |
100,0% |
0,0% |
|
45% |
55% |
Op basis van nieuwe inzichten is de tijdsbesteding verdeeld over beide taken |
10101610 |
Plannen-Calamiteitenorganisatie |
80,0% |
20,0% |
|
70% |
30% |
Calamiteitenzorg werkt voor zowel het watersysteem-beheer als het zuiverings-beheer. Er doen zich wat meer calamiteiten voor in het zuiveringsbeheer dan in 2008. |
10101630 |
Plannen-Calamiteitenoefeningen |
80,0% |
20,0% |
|
70% |
30% |
Calamiteitenzorg werkt voor zowel het watersysteem-beheer als het zuiverings-beheer. Er doen zich wat meer calamiteiten voor in het zuiveringsbeheer dan in 2008. |
10101640 |
Plannen-Calamiteitenbestrijding autom. |
80,0% |
20,0% |
|
70% |
30% |
Calamiteitenzorg werkt voor zowel het watersysteem-beheer als het zuiverings-beheer. Er doen zich wat meer calamiteiten voor in het zuiveringsbeheer dan in 2008. |
10102100 |
Plannen Derden |
90,0% |
10,0% |
|
90% |
10% |
Voor zuiveringsbeheer is er aandacht voor de infrastructuur van het zuiveringsbeheer en de riolering |
10102110 |
Plan derden-Bestemmingsplannen |
90,0% |
10,0% |
|
90% |
10% |
Voor zuiveringsbeheer is er aandacht voor de infrastructuur van het zuiveringsbeheer en de riolering |
10102131 |
SW Plan derden overdr. stedelijk water |
90,0% |
10,0% |
|
90% |
10% |
Voor zuiveringsbeheer is er aandacht voor de infrastructuur van het zuiveringsbeheer en de riolering |
10102141 |
Plan derden-Internationaal |
90,0% |
10,0% |
|
90% |
10% |
Voor zuiveringsbeheer is er aandacht voor de infrastructuur van het zuiveringsbeheer en de riolering |
10929110 |
Heff-Kst.toedeling/classif./verordening |
66,0% |
34,0% |
|
100% |
0% |
Gaat voor 100% naar watersysteembeheer; zuiveringsbeheer heeft hier geen raakvlakken mee |
10929210 |
Heff-Opleggen integrale aanslag |
66,0% |
34,0% |
|
68% |
32% |
Verdelen obv belastingopbrengstverdeling 2023 |
10929310 |
Heff-Opleggen omslag ongebouwd |
66,0% |
34,0% |
|
100% |
0% |
Is alleen watersysteembeheer |
10929320 |
Opleggen Zuiveringsheffing |
66,0% |
34,0% |
|
0% |
100% |
Is alleen zuiveringsbeheer |
10929321 |
Opleggen Zuiveringsheffing metingen |
66,0% |
34,0% |
|
0% |
100% |
Is alleen zuiveringsbeheer |
10929510 |
Heff-Bezwaar en beroep huishoudens |
66,0% |
34,0% |
|
68% |
32% |
Verdelen obv belastingopbrengstverdeling 2023 |
10929520 |
Heff-Bezwaar en beroep zuiveringsheffing |
66,0% |
34,0% |
|
0% |
100% |
Is alleen zuiveringsbeheer |
10930110 |
Invorderen-Betalingsverwerking aanslagen |
66,0% |
34,0% |
|
68% |
32% |
Verdelen obv belastingopbrengstverdeling 2023 |
10930210 |
Invorderen-Kwijtschelding |
66,0% |
34,0% |
|
68% |
32% |
Verdelen obv belastingopbrengstverdeling 2023 |
10930310 |
Invorderen-Invorderingsmaatregelen |
66,0% |
34,0% |
|
68% |
32% |
Verdelen obv belastingopbrengstverdeling 2023 |
11031100 |
Bestuur |
70,0% |
30,0% |
|
50% |
50% |
De bestuurlijke aandacht is nu gelijk over beide taken verdeeld |
11031200 |
Bestuursondersteuning |
70,0% |
30,0% |
|
50% |
50% |
De bestuurlijke aandacht is nu gelijk over beide taken verdeeld |
11032100 |
Externe communicatie |
80,0% |
20,0% |
|
80% |
20% |
Zwaartepunt ligt bij watersysteembeheer |
11032120 |
Educatie |
80,0% |
20,0% |
|
80% |
20% |
Zwaartepunt ligt bij watersysteembeheer |
11101100 |
Onvoorzien |
50,0% |
50,0% |
|
50% |
50% |
De post onvoorzien is er voor beide taken |
11105200 |
Algemene baten en lasten |
50,0% |
50,0% |
|
50% |
50% |
Op dit product worden vaak de kosten geboekt die niet begroot zijn. Als aan deze incidentele mee- en tegenvallers een taak te koppelen is, dan kan afgeweken worden van de standaardverdeling. |
11105290 |
Rente |
69,18% |
30,82% |
|
69,18% |
30,82% |
Voor deze post geldt geen vaste verdeling; percentage wordt jaarlijks berekend o.b.v. de investeringen en de algemene taakreserve per taak. Jaarpercentage geldt zowel voor begroting als jaarrekening. |
11223120 |
Vergun- en meld. Waterwet(dir.lozingen) |
80,0% |
20,0% |
|
80% |
20% |
Zwaartepunt van de werkzaamheden ligt bij het oppervlaktewater |
11225120 |
Toezicht Waterwet (directe lozingen) |
80,0% |
20,0% |
|
80% |
20% |
Zwaartepunt van de werkzaamheden ligt bij het oppervlaktewater |
11226120 |
Best. handh. Waterwet repressief |
80,0% |
20,0% |
|
80% |
20% |
Zwaartepunt van de werkzaamheden ligt bij het oppervlaktewater |
11226140 |
Best. handh. Waterwet milieu-alarmnr |
90,0% |
10,0% |
|
90% |
10% |
Zwaartepunt van de werkzaamheden ligt bij het oppervlaktewaterbeheer. Klein deel kan toegerekend worden aan het zuiverings-beheer |
11227110 |
Rioleringsplannen en -beleid |
50,0% |
50,0% |
|
50% |
50% |
Werkzaamheden hebben zowel betrekking op het oppervlaktewaterbeheer als op het zuiveringsbeheer |
11104100 |
Verl. kwijtschelding/oninbaarverklaring |
26,00% |
74,00% |
|
|
|
Wordt uitgesplitst: |
11104110 |
Verlening kwijtschelding watersysteembeheer |
|
|
|
100% |
0% |
Het NBK kan nu de kwijtschelding naar Taak splitsen. Verdeling is obv gegevens 2019-2023 |
11104120 |
Verlening kwijtschelding zuiveringsbeheer |
|
|
|
0% |
100% |
Het NBK kan nu de kwijtschelding naar Taak splitsen. Verdeling is obv gegevens 2019-2023 |
11104200 |
Oninbaarverklaring |
|
|
|
68% |
32% |
Verdelen obv belastingopbrengstverdeling 2023 |
Tabel met werkplanproducten die voor 100% aan één van beide taken worden toegerekend
|
|
Huidig |
|
Nieuw voorstel |
||
Werkplanproduct |
WS |
ZB |
|
WS |
ZB |
|
10101110 |
WK-Opstellen/actualiseren beheersplan |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101111 |
S&O-Opstellen/actualiseren beheernota |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101130 |
RWK-opstellen/actualiseren beheersplan |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101500 |
Thema- en gebiedsgerichte plannen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101501 |
DS-Gebiedsgerichte Plannen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101502 |
PK-Gebiedsgerichte Plannen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101510 |
KRW-Ecologie |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101520 |
KRW-Zwemwater |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101525 |
Plannen waterveiligheid |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101526 |
PK-Plannen waterveiligheid |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101530 |
Innovatieplannen WS |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101540 |
Plannen bodemdaling |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101550 |
Watergebiedsplannen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101560 |
Beleidsthema's (Voldoende) |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10101710 |
Plannen afvalwaterketenbeleid |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10101711 |
Werktuigbouwkundigonderhoud G&D |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10101713 |
WAK optimalisatiestudies |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10101714 |
WAK afvalwaterakkoorden |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10101715 |
WAK beheer en onderhoud |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10203110 |
WK-Legger |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10203120 |
RWK-legger |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10203210 |
WK-Beheersregister |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10203220 |
RWK-Beheersregister |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10203310 |
WK-Veiligheidstoetsing |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10203311 |
WK-Zorgplicht |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10203320 |
RWK-veiligheidstoetsing |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10203340 |
ALG Tactische planvorming O & K |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204120 |
PWK-Zeedijken aanleg/verwerving |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204140 |
PWK-Kunstwerken aanleg/verwerving |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204202 |
PWK-Beheer zeedijken |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204220 |
PWK-Onderhoud zeedijken |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204222 |
PWK-Onderhoud grasmat |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204224 |
PWK-Onderhoud vloedmerk |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204225 |
PWK-Onderhoud verharde glooiing |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204226 |
PWK-Onderhoud zomerkade/kapwerk |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204227 |
PWK- Onderhoud dijkmeubilair |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204228 |
PWK-Onderhoud dijksvaart/beschoeiing |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204229 |
PWK-Onderhoud wegen/opritten |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204240 |
PWK-Onderhoud kunstwerken |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204310 |
RWK-Boezemkaden aanleg en verwerving |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204410 |
RWK-Onderhoud en inspectie |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204411 |
RWK-Onderhoud en inspectie/Projecten |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204420 |
RWK-Onderhoud/inspectie waterkeringen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204430 |
RWK-Onderhoud/inspectie oevers |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204440 |
RWK-Calamiteitenbestr. uitvoering |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10204610 |
OWK-Onderhoud |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10205110 |
WK-Dijkbewaking en onderhoud materialen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10306110 |
WS-Peilbesluiten opstellen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10306310 |
WS-Legger opstellen en actualiseren |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10306410 |
WS-Beheersregister waterlopen/kunstwerken |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10307110 |
WS-Waterlopen aanleg en verwerving |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10307210 |
WS-Waterl. onderh. algemeen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10307211 |
WS Waterlopen gebouwd gebied |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10307212 |
WS Waterlopen exotenbestrijding |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10307310 |
PWB kunstwerken-bouw/verwerving |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10307410 |
PWB kunstwerken-onderhoud |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10307411 |
PWB kunstwerken-onderh/Projecten |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10307610 |
WS-voorzieningen verwante belangen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10307710 |
WS-Muskusrattenbestrijding |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10308120 |
Baggeren-baggerplan vooronderzoek |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10308130 |
Baggeren-baggerrapportage opstellen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10308210 |
Baggerspecie-verspreidbaar |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10308211 |
Baggeren-achterstallig onderhoud |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10308410 |
Baggerspecie-bijdragen aan derden |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10308520 |
Saneringsgrogramma-opstellen rapportage |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10308610 |
Sanering waterbodems |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10309110 |
AWB kunstwerken-bouw/verwerving |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10309210 |
AWB-Kunstw. onderhoud algemeen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10309220 |
AWB-Kunstw. onderhoud gemalen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10309230 |
AWB-Kunstw. onderhoud stuwen en inlaten |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10309240 |
AWB-kunstw.stuwen en inlaten handbediend |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10309250 |
AWB-Veiligheidsvoorz. actieve kunstwerken |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10309310 |
AWB kunstwerken-bediening |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10310120 |
WS Calamiteitenbestr-uitvoering |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10311110 |
WS Monitoring Kwant.-Opstellen meetplan |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10311120 |
WS Monitoring Kwant.-Uitvoering metingen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10311130 |
WS Monitoring Kwant.-Opstellen meetrapp. |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10311210 |
WS Monitoring Kwalt.-Opstellen meetplan |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10311220 |
WS Monitoring Kwalt.-Uitvoering metingen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10311230 |
WS Monitoring Kwalt.-Opstellen meetrapp. |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10412101 |
Tran-Bouw/verwerving algemeen |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10412102 |
Tran-Bouw/ verwerving |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10412202 |
Tran-Herstel persleidingbreuken |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10412303 |
Tran-Advisering engineering |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10412309 |
Tran-Veiligheidsmaatregelen |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10412321 |
Tran- Informatisering algemeen |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10412322 |
Tran-KLIC |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10412392 |
Tran-Omleggen transportleidingen |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10412398 |
Tran-Beheer acuut |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10412399 |
Tran-Beheer |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413101 |
Rwzi-Bouw/verwerving algemeen |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413102 |
Rwzi-Bouw/verwerving |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413202 |
Rwzi-Civieltechnisch regulier onderhoud |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413255 |
Rwzi-Bemonsteringsapparatuur |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413302 |
Rwzi-Advisering engineering |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413309 |
Rwzi-Veiligheidsmaatregelen |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413316 |
Rwzi-Vastgoed |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413317 |
Rwzi-Procesoptimalisatie |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413321 |
Rwzi-Informatisering/automatisering |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413354 |
Rwzi-Milieumetingen+KAM |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413361 |
Rwzi-Directe voorlichting |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413382 |
Rwzi-Voorzuivering Workum |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413394 |
Rwzi-Extra lozing afvalwater |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413395 |
Rwzi-Duurzame energie |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413396 |
Rwzi-Zuiderzeeland |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413398 |
Rwzi-Beheer acuut |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413399 |
Rwzi-Beheer |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413402 |
Rwzi-WVO Rijksheffingen |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10413611 |
Rwzi-IBA-inrichtingen onderhoud |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10414102 |
Slib-Bouw/verwerving |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10414202 |
Slib-Civieltechnisch regulier onderhoud |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10414211 |
Slib-Zandverwijdering |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10414302 |
Slib-Advisering engineering |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10414309 |
Slib-Veiligheidsmaatregelen |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10414312 |
Slib-Procesoptimalisatie |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10414321 |
Slib-Informatisering/automatisering |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10414381 |
Slib-Transport |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10414391 |
Slib-Slibverwerking derden |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10414392 |
Slib-Vergisten vet derden |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10414399 |
Slib-Beheer |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10414499 |
Slib-Afzet slib/restprodukten |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10415191 |
Afvalwaterbehandeling Noorderzijlvest |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
10620210 |
Uren Assetbeheer |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
10620610 |
Bediening kunstwerken en vaarwegenbeheer |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
11105100 |
Dividend |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
11105201 |
WB Algemene baten en lasten |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
11105202 |
ZB Algemene baten en lasten |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
11105215 |
Innovatieprojecten directie schoon |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
11105217 |
Innovatieprojecten directie voldoende |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
11222140 |
Beleidsregels VGV (WB) |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
11222141 |
Beleidsregels VGV (ZB) |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
11223110 |
Vergun- en meld. Keur |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
11224110 |
Wabo adviezen (indirecte lozingen) |
0,0% |
100,0% |
|
0,0% |
100,0% |
11225110 |
Toezicht keur-preventief |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
11226110 |
Bestuurlijke handhaving keur repressief |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
11226130 |
Best. handh. Waterwet calamit. bestrijd. |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
11227210 |
Regulering lozingen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
11227310 |
Stim. derden aanpak diffuse bronnen |
100,0% |
0,0% |
|
100,0% |
0,0% |
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl