Vervangingsregeling 2023- 2024 Gemeente Westerveld

Geldend van 16-12-2023 t/m heden

Intitulé

Vervangingsregeling 2023- 2024 Gemeente Westerveld

Burgemeester en wethouders van de gemeente Westerveld;

overwegende dat:

- de vervanging van de gemeentesecretaris moet worden vastgelegd en actueel moet blijven;

- de afspraken die zijn gemaakt over de wijze van vervanging van managers en teamleiders moet worden vastgelegd.

gelezen het voorstel van het team Staf van 9 december 2023;

gelet op artikel 106 van de Gemeentewet;

besluiten vast te stellen de navolgende:

VERVANGINGSREGELING GEMEENTE WESTERVELD

De vervanging van de gemeentesecretaris / algemeen directeur (hierna te noemen: ‘secretaris’) is als volgt geregeld:

1. Aanwijzing loco secretaris/ algemeen directeur

1e loco secretaris: Patrick Oosterlaar

2e loco secretaris: Rineke Veldman

3e loco secretaris: Hans Klaassens

2. Aanwijzing plaatsvervangende leidinggevenden:

Leidinggevenden wijzen zelf hun plaatsvervanger aan. Deze aanwijzing wordt in het verslag van het managementteam vastgelegd.

Mochten er geen leidinggevenden en plaatsvervangers aanwezig zijn, dan vervangt de (loco-)secretaris hen.

Inwerkingtreding en citeertitel

Deze regeling treedt in werking op de dag na de bekendmaking onder gelijktijdige intrekking van de Vervangingsregeling 2022 (vastgesteld op 5 juli 2022).

Deze regeling kan worden aangehaald als ‘Vervangingsregeling 2023-2024”

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de vergadering van 12 december 2023.

burgemeester en wethouders,

D.D. Bruijn- van den Berg H. Jager

secretaris burgemeester