Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR704695
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR704695/1
Regeling vervallen per 01-01-2025
Mandaat invorderingsambtenaar
Geldend van 29-11-2023 t/m 31-12-2024 met terugwerkende kracht vanaf 01-11-2023
Intitulé
Mandaat invorderingsambtenaarDe invorderingsambtenaar, de Operationeel leidinggevende II van team Financiële administratie van de eenheid Advies & Control, van de samenwerkingsorganisatie De Wolden/Hoogeveen,
gelet op de aanwijzingsbesluiten invorderingsambtenaar van 14 november 2023 van de colleges van burgemeester en wethouders van de gemeenten Hoogeveen en De Wolden,
Besluit
Mandaat te verstrekken aan:
de Medewerkers bedrijfsvoering II en III team Financiële administratie (werkeenheid Invordering) van de eenheid Advies & Control, van de samenwerkingsorganisatie De Wolden/Hoogeveen voor de Invordering van alle belastingen voor de gemeenten Hoogeveen en De Wolden.
Dit mandaat treedt in werking met ingang van de eerste dag na die van publicatie en werkt terug tot 1-11-2023.
Aldus besloten te Hoogeveen, 15 november 2023.
De invorderingsambtenaar,
Operationeel leidinggevende II van team Financiële administratie van de eenheid Advies & Control
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl