Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR702307
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR702307/1
Regeling vervallen per 01-11-2023
Afschaffingsbesluit weekmarkt Bos en Lommer in Amsterdam
Geldend van 01-11-2023 t/m 31-10-2023
Intitulé
Afschaffingsbesluit weekmarkt Bos en Lommer in AmsterdamHet college van burgemeester en wethouders van Amsterdam,
gelet op artikel 3.1, eerste en tweede lid, van de Marktverordening in samenhang met artikel 9, eerste en tweede lid, en bijlage 3, onderdeel G.2, van de Verordening op de stadsdelen en het stadsgebied Amsterdam 2022,
besluit het volgende vast te stellen:
Afschaffingsbesluit weekmarkt Bos en Lommer in Amsterdam
Artikel 1 Afschaffing markt
Het vigerend instellingsbesluit van de tijdelijke weekmarkt Bos en Lommermarkt, welke wordt gehouden wordt op de marktdagen woensdag en de zaterdag elk met een eigen inrichtingsbesluit, in te trekken.
Artikel 2 Inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking op 1 november 2023.
Artikel 3 Citeertitel
Dit besluit wordt aangehaald als: Afschaffingsbesluit tijdelijke weekmarkt Bos en Lommer in Amsterdam.
Ondertekening
Aldus besloten op 17 oktober 2023.
Het college van burgemeester en wethouders van Amsterdam,
namens hen,
Het dagelijks bestuur van stadsdeel West,
De voorzitter
Fenna Ulichki
De secretaris
Jamila Tahiri
Niet mee eens?
Bent u het niet eens met dit besluit? Belanghebbenden kunnen binnen zes weken na de dag waarop het besluit is gepubliceerd in het Gemeenteblad bezwaar maken.
U kunt bezwaar maken via www.amsterdam.nl/bezwaar/jb
U logt in met uw DigiD of E-herkenning.
Na het indienen van uw bezwaar informeert de gemeente u over de manier waarop uw bezwaarschrift wordt behandeld.
Mogelijk kunt u niet beschikken over DigiD. Dan kunt u bezwaar maken per post.
Gemeente Amsterdam
T.a.v. Juridisch Bureau
Postbus 483
1000 AL Amsterdam
Vermeld in uw bezwaarschrift altijd:
- ■
uw naam, adres en telefoonnummer;
- ■
De datum waarop u het bezwaarschrift schrijft en uw handtekening;
- ■
Het besluit waartegen u bezwaar maakt, met datum en referentienummer van het besluit;
- ■
De reden(en) waarom u bezwaar maakt.
- ■
Eventueel uw emailadres.
Bij verzending per post geldt als verzenddatum van uw bezwaar de poststempel op uw bezwaarschrift.
Dient iemand anders namens u een bezwaarschrift in? Stuur dan een machtiging mee.
Schorsende werking
Het indienen van een bezwaarschrift heeft geen schorsende werking. Dat wil zeggen: het besluit waartegen u bezwaar maakt, blijft geldig totdat over uw bezwaar is beslist.
Spoed? Voorlopige voorziening
Bij grote spoed kunt u (tegen kosten) een zogeheten voorlopige voorziening aanvragen. Dat is een spoedprocedure waarmee het genomen besluit tijdelijk kan worden geschorst en/of andere maatregelen kunnen worden getroffen, bijvoorbeeld om onomkeerbare situaties te voorkomen Een voorlopige voorziening vraagt u aan bij:
De Voorzieningenrechter van de Rechtbank Amsterdam
Afdeling Publiekrecht, team Bestuursrecht Algemeen
Postbus 75850
1070 AW AMSTERDAM
U kunt ook een verzoek om een voorlopige voorziening indienen via de website: http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Andere belangrijke informatie vindt u via de website: www.rechtspraak.nl/Naar-de-rechter/Bestuursrechter/Kosten
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl