Aanwijzingsbesluit van degenen die zijn belast met de heffing of de invordering van gemeentelijke belastingen

Geldend van 17-10-2023 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-10-2023

Intitulé

Aanwijzingsbesluit van degenen die zijn belast met de heffing of de invordering van gemeentelijke belastingen

Het college van burgemeester en wethouders van Purmerend,

gelet op artikel 231, tweede lid, aanhef en onderdeel d, van de Gemeentewet,

Besluit vast te stellen

Het aanwijzingsbesluit van degenen die zijn belast met de heffing of de invordering van gemeentelijke belastingen

Artikel 1

Als degenen die zijn belast met de heffing of de invordering van gemeentelijke belastingen, als bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel d, van de Gemeentewet , te noemen ‘gemeentelijke belastingambtenaren’, worden aangewezen:

  • a.

    medewerker heffing team Belastingen & Inkoop, contracten en subsidies;

  • b.

    medewerker invordering team Belastingen & Inkoop, contracten en subsidies;

  • c.

    fiscaal juridisch medewerker heffing team Belastingen & Inkoop, contracten en subsidies;

  • d.

    beleidsmedewerker heffing team Belastingen & Inkoop, contracten en subsidies;

  • e.

    medewerker kwijtschelding team Belastingen & Inkoop, contracten en subsidies;

  • f.

    de deurwaarder.

Artikel 2

  • 1. Het aanwijzingsbesluit van 23 mei 2017 waarin de gemeenteambtenaren worden aangewezen die zijn belast met de heffing en invordering van gemeentelijke belastingen wordt ingetrokken;

  • 2. Het aanwijzingsbesluit van 17 april 2018 waarin de gemeenteambtenaren worden aangewezen die belast zijn met de heffing en invordering van gemeentelijke belastingen wordt ingetrokken.

Artikel 3

Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking ervan en werkt terug tot en met 1 oktober 2023.

Artikel 4

Dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit gemeentelijke belastingambtenaren Purmerend .

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van 26 september 2023.

De secretaris,

A. Heiner

De burgemeester,

E. van Selm

Tegen dit besluit kan een belanghebbende binnen zes weken na de dag van bekendmaking van dit besluit een gemotiveerd bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders, Purmersteenweg 42, 1441 DM Purmerend.

De belanghebbende kan het bezwaarschrift ook door een gemachtigde laten indienen. Voeg dan een machtiging bij het bezwaarschrift.

Zorg ervoor dat het bezwaarschrift in elk geval de volgende gegevens bevat:

de naam en het adres van de belanghebbende;

de dagtekening;

een kopie van het besluit;

de gronden van uw bezwaar;

de handtekening van de belanghebbende of de handtekening van de gemachtigde.