Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR700407
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR700407/1
Besluit tot vervanging van archiefbescheiden van de Veiligheidsregio Flevoland
Geldend van 30-08-2023 t/m heden
Intitulé
Besluit tot vervanging van archiefbescheiden van de Veiligheidsregio FlevolandHet dagelijkse bestuur van de Veiligheidsregio Flevoland
Gelet op:
artikel 26b van de Archiefregeling;
artikel 7 van de Archiefwet;
besluit:
Artikel 1
1. over te gaan tot vervanging door digitale reproducties van de papieren archiefbescheiden die op grond van de geldende Selectielijst archiefbescheiden gemeenten en intergemeentelijke organen 2020 voor bewaring of vernietiging in aanmerking komen, waarna deze analoge archiefbescheiden worden vernietigd.
2. reproductie geschiedt op de wijze zoals omschreven in het Handboek vervanging, dat als basis dient voor de uitbesteding van de uitvoering van de vervanging door digitale reproducties.
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na de dag van bekendmaking van dit besluit in het Blad gemeenschappelijke regeling.
Artikel 3
Dit besluit kan worden aangehaald als: Besluit vervanging archiefbescheiden Veiligheidsregio Flevoland 2023.
Ondertekening
Lelystad, 19 juni 2023
Dagelijks bestuur Veiligheidsregio Flevoland
Bijlage: Handboek digitale vervanging van papieren informatie van de Veiligheidsregio’s Flevoland en Gooi en Vechtstreek 2023 (zonder de tzt. door het scanbedrijf aan te leveren delen)
Bezwaar
Belanghebbenden kunnen tegen dit besluit binnen zes weken na de dag van publicatie een bezwaarschrift indienen bij het dagelijks bestuur van de Veiligheidsregio Flevoland. Een bezwaarschrift schorst de werking van het besluit niet. Belanghebbenden kunnen bij de voorzieningenrechter van de Rechtbank Midden-Nederland verzoeken een voorlopige voorziening te treffen indien onverwijlde spoed, gelet op de betrokken belangen, dat vereist. Voorwaarde is dat u ook een bezwaarschrift hebt ingediend. Het bezwaarschrift moet worden ondertekend en moet ten minste bevatten:
● de naam en het adres van de indiener;
● de datum waarop u het bezwaarschrift schrijft;
● een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar is gericht, en
● de reden(en) waarom u het niet eens bent met het besluit.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl