Regeling vervallen per 01-05-2024

Vervangingsregeling gemeentesecretaris

Geldend van 01-01-2021 t/m 30-04-2024

Intitulé

Vervangingsregeling gemeentesecretaris

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Renkum;

gelezen het voorstel d.d. 9 december 2020

Gelet op artikel 106 van de Gemeentewet;

Overwegende dat in artikel 4, eerste lid, van het Mandaatbesluit gemeente Renkum 2017 een regeling is opgenomen inzake vervanging gemeentesecretaris;

Overwegende dat het in verband met (personele) wijzigingen binnen de organisatie wenselijk is deze regeling aan te passen;

Besluit

  • 1.

    De vervanging van de gemeentesecretaris – algemeen directeur te regelen als volgt:

    • a.

      de manager Domein Dienstverlening & Bedrijf aan te wijzen als diens eerste plaatsvervanger (1e loco-secretaris),

    • b.

      de manager Domein Sociaal aan te wijzen als diens tweede plaatsvervanger (2e loco-secretaris),

    • c.

      de manager Domein Ruimte aan te wijzen als diens derde plaatsvervanger (3e loco-secretaris),

  • 2.

    de bij besluit van 17 maart 2020 met kenmerk 115644 vastgestelde regeling Vervanging gemeentesecretaris in te trekken;

  • 3.

    dat onderhavig besluit in werking treedt op 1 januari 2021.

Ondertekening

Aldus besloten,

BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN RENKUM

de secretaris,

M.G.M. (Maurits) van de Geijn

de burgemeester,

A. (Agnes) Schaap