Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR699726
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR699726/1
Regeling vervallen per 01-05-2024
Vervangingsregeling gemeentesecretaris
Geldend van 01-01-2021 t/m 30-04-2024
Intitulé
Vervangingsregeling gemeentesecretarisHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Renkum;
gelezen het voorstel d.d. 9 december 2020
Gelet op artikel 106 van de Gemeentewet;
Overwegende dat in artikel 4, eerste lid, van het Mandaatbesluit gemeente Renkum 2017 een regeling is opgenomen inzake vervanging gemeentesecretaris;
Overwegende dat het in verband met (personele) wijzigingen binnen de organisatie wenselijk is deze regeling aan te passen;
Besluit
- 1.
De vervanging van de gemeentesecretaris – algemeen directeur te regelen als volgt:
- a.
de manager Domein Dienstverlening & Bedrijf aan te wijzen als diens eerste plaatsvervanger (1e loco-secretaris),
- b.
de manager Domein Sociaal aan te wijzen als diens tweede plaatsvervanger (2e loco-secretaris),
- c.
de manager Domein Ruimte aan te wijzen als diens derde plaatsvervanger (3e loco-secretaris),
- a.
- 2.
de bij besluit van 17 maart 2020 met kenmerk 115644 vastgestelde regeling Vervanging gemeentesecretaris in te trekken;
- 3.
dat onderhavig besluit in werking treedt op 1 januari 2021.
Ondertekening
Aldus besloten,
BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN RENKUM
de secretaris,
M.G.M. (Maurits) van de Geijn
de burgemeester,
A. (Agnes) Schaap
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl