Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR699534
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR699534/1
Besluit aanwijzing loco-secretarissen
Geldend van 26-07-2023 t/m heden
Intitulé
Besluit aanwijzing loco-secretarissenHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Putten,
gelet op het bepaalde in artikel 106 van de Gemeentewet;
besluit:
vast te stellen het Besluit aanwijzing loco-secretarissen.
Artikel 1 Begripsomschrijvingen
Dit besluit verstaat onder:
- a.
college:
het college van burgemeester en wethouders;
- b.
secretaris :
de (loco-)gemeentesecretaris, tevens directeur;
- c.
loco- secretaris:
de vervanger van de gemeentesecretaris zoals bedoeld in artikel 106 van de Gemeentewet
Artikel 2 Aanwijzing
De aanwijzing is functiegebonden, de Afdelingsmanagers Dienstverlening, Samenleving en Ruimte worden aangewezen als loco-secretaris. Wanneer de medewerker niet meer werkzaam is in de functie van Afdelingsmanager betekent dit automatisch ook het einde van de aanwijzing als loco-secretaris.
Artikel 3 Geplande afwezigheid van de secretaris
Bij geplande afwezigheid voorziet de gemeentesecretaris in vervanging. De invulling van het loco-secretarisschap is gekoppeld aan het rooster van aanwezigheid van MT leden in vakanties.
Artikel 4 Niet geplande afwezigheid van de secretaris
Bij ongeplande afwezigheid is de duur van het dienstverband bepalend voor de invulling. De Afdelingsmanager die het langst in dienst is als Afdelingsmanager is de eerste loco-secretaris en zo verder.
Artikel 5 Niet voorziene gevallen
In de gevallen waarin deze instructie niet voorziet, beslist het college.
Artikel 6 lnwerkingtreding
Deze regeling treedt in werking op de dag na de datum van bekendmaking
Artikel 7 Citeertitel
Deze regeling wordt aangehaald als: Besluit aanwijzing loco-secretarissen.
Putten, 11 juli 2023
Ondertekening
Burgemeester en wethouders van Putten,
de secretaris,
mr. F.E. Contant
de burgemeester,
H.A. Lambooij
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl