Mandaatbesluit Klachtenregeling aanbestedingen Goeree-Overflakkee

Geldend van 18-01-2023 t/m heden

Intitulé

Mandaatbesluit Klachtenregeling aanbestedingen Goeree-Overflakkee

Burgemeester en wethouders van Goeree-Overflakkee;

overwegende dat het om redenen van doelmatigheid gewenst is om aan de directeur van de Stichting Inkoopbureau West-Brabant mandaat te verlenen ter zake van de uitvoering en afhandeling van de Klachtenregeling aanbestedingen Goeree-Overflakkee;

gelet op afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht;

besluiten vast te stellen het volgende Mandaatbesluit Klachtenregeling aanbestedingen Goeree-Overflakkee.

Artikel 1 Mandaatverlening

Burgemeester en wethouders verlenen de directeur van Stichting Inkoopbureau West-Brabant en bij diens afwezigheid zijn vervanger mandaat om in hun naam en onder hun verantwoordelijkheid klachten af te handelen welke ingediend zijn in het kader van een concrete aanbestedingsprocedure.

Artikel 2 Voorwaarden

Gebruik van dit mandaat geschiedt met inachtneming van de Klachtenregeling aanbestedingen Goeree-Overflakkee.

Artikel 3 Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking op de eerste dag na die van zijn bekendmaking.

Artikel 4 Citeertitel

Dit besluit kan worden aangehaald als: Mandaatbesluit Klachtenregeling aanbestedingen Goeree-Overflakkee.

Ondertekening

Aldus vastgesteld op 15 november 2022 door

burgemeester en wethouders van Goeree-Overflakkee,

secretaris, burgemeester,

W.M. van Esch mr. A. Grootenboer-Dubbelman