Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR684836
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR684836/1
Nota bodembeheer met bijbehorende kaarten
Geldend van 01-12-2022 t/m heden
Intitulé
Nota bodembeheer met bijbehorende kaarten[Een deel van de tekst van deze bekendmaking is overeenkomstig artikel 7 lid 2 Bekendmakingswet bekendgemaakt en hier beschikbaar: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/dc-2022-94 .]
De gemeenteraad van de gemeente Wijk bij Duurstede heeft besloten
- 1.
De “Nota bodembeheer werkgebied ODRU” met de bijbehorende bodemkwaliteitskaarten voor PFAS en standaardstoffen en de bodemfunctiekaart vast te stellen.
- 2.
De bevoegdheid tot het nemen van besluiten met een uitvoerend karakter zoals opgenomen in hoofdstuk 11 van de “Nota bodembeheer werkgebied ODRU” aan het college te delegeren.
- 3.
De bestaande “Nota bodembeheer regio Zuidoost Utrecht” uit 2011 in te trekken op de dag van inwerkingtreding van de “Nota bodembeheer werkgebied ODRU”.
Inzage:
De vastgestelde Nota bodembeheer werkgebied ODRU en bijbehorende kaarten liggen na de bekendmaking, gedurende zes weken ter inzage. De nota is te raadplegen op onze website:
wijkbijduurstede.nl/milieu/omgaan-met-grond-bagger-en-bouwstoffen.
Op afspraak kunt u deze ook inzien bij de gemeente. Kijk voor actuele informatie omtrent de openingstijden/kantoortijden en het maken van een afspraak, op de website van de gemeente. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via telefoonnummer: 0343 – 595 595 of via e-mailadres: info@wijkbijduurstede.nl.
Beroep:
Een belanghebbende die tijdig zijn zienswijze kenbaar heeft gemaakt of die aantoont dat hij redelijkerwijs niet in staat is geweest om zijn zienswijze kenbaar te maken, kan binnen zes weken beroep aantekenen bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag. De termijn van zes weken start een dag na de terinzagelegging van de stukken.
Informatie:
Voor specifieke informatie over de nota kunt u contact opnemen met J. Hijzelendoorn van de ODRU, telefoonnummer 088 – 022 50 00 of e-mail info@odru.nl.
De Nota Bodembeheer werkgebied ODRU is een praktische richtlijn voor gemeentelijke organisatieonderdelen, adviesbureaus, aannemers en andere bodemintermediairs. De nota beschrijft hoe u in het werkgebied Omgevingsdienst Regio Utrecht het beste met vrijkomende grond en baggerspecie kunt omgaan.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl