Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR684240
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR684240/1
Ondermandaatbesluit van teamcoördinator Informatievoorziening aan medewerkers team Informatievoorziening
Geldend van 01-12-2022 t/m heden
Intitulé
Ondermandaatbesluit van teamcoördinator Informatievoorziening aan medewerkers team InformatievoorzieningDe teamcoördinator team Informatievoorziening, A.H.J. Leijsten;
gelet op de artikelen 2, 3 en 5 van het mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Nederweert 2021, alsmede het ondermandaatbesluit aan de teamcoördinator team Informatievoorziening;
overwegende dat het doelmatig en doeltreffend is dat de teamcoördinator team Informatievoorziening gebruik maakt van ondermandaat bij het verrichten van zijn werkzaamheden;
BESLUIT:
Artikel 1. Ondermandaat
-
1. De medewerkers van het team Informatievoorziening hebben ondermandaat ten aanzien van het nemen van besluiten en het afdoen van stukken betreffende alle aangelegenheden die behoren tot zijn/haar taken conform zijn/haar functiebeschrijving en functieprofiel, en is uit dien hoofde bevoegd verplichtingen met financiële consequenties aan te gaan en uitgaven goed te keuren conform de Budgethoudersregeling, tenzij bij wettelijk voorschrift anders is bepaald.
-
2. Bij het uitoefenen van het ondermandaat worden de Regels met betrekking tot de toepassing van het mandaat- volmacht en machtigingsbesluit gemeente Nederweert 2021 in acht genomen;
-
3. De teamcoördinator team Informatievoorziening kan ten aanzien van de uitoefening van dit ondermandaat nadere richtlijnen geven.
Artikel 2. Ondertekening
De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:
“Burgemeester en wethouders van Nederweert,
namens dezen,”
respectievelijk
“De Burgemeester van Nederweert,
namens deze,”
gevolgd door de functienaam van de ondergemandateerde,
de handtekening,
en onder vermelding van naam van de ondergemandateerde.
Artikel 3. Verantwoording
De medewerkers van team Informatievoorziening leggen in algemene zin verantwoording af via de reguliere P en C cyclus en desgewenst specifiek in een nadere rapportage, over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden.
Artikel 4. Bekendmaking, inwerkingtreding en intrekking
-
1. Bekendmaking van dit besluit vindt plaats door publicatie in het elektronisch gemeenteblad;
-
2. Dit besluit treedt in werking op de dag na de dag van bekendmaking;
-
3. Op het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit wordt ingetrokken het Ondermandaatbesluit van teamleider Informatievoorziening aan medewerkers team Informatievoorziening. van 21 december 2021.
-
4. Dit besluit wordt aangehaald als Ondermandaatbesluit van teamcoördinator Informatievoorziening aan medewerkers team Informatievoorziening.
Ondertekening
Nederweert, 30 november 2022
Burgemeester en wethouders van Nederweert/de Burgemeester van Nederweert,
Namens dezen/ namens deze,
De teamcoördinator team Informatievoorziening,
A.H.J. Leijsten
Goedkeuring:
Burgemeester en wethouders van Nederweert/ de burgemeester van Nederweert,
Namens dezen/ namens deze,
De gemeentesecretaris van Nederweert,
drs. J.C.T. Bakens
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl