Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR683011
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR683011/1
Nota bodembeheer werkgebied ODRU
Geldend van 02-11-2022 t/m heden
Intitulé
Nota bodembeheer werkgebied ODRUDe raad van gemeente Vijfheerenlanden,
Gezien het voorstel van het college van burgemeester en wethouders van 5 juli 2022;
Besluit:
- 1.
de Nota bodembeheer werkgebied ODRU inclusief de bijbehorende Bodemkaarten vast te stellen;
- 2.
de bevoegdheid tot het nemen van besluiten met een uitvoerend karakter zoals opgenomen in hoofdstuk 11.2 van de “Nota bodembeheer werkgebied ODRU” en met inachtneming van de daarin beschreven voorschriften en voorwaarden aan het college te delegeren. Het betreft de volgende onderwerpen:
- 1.
Wijziging van de Bodemfunctiekaart;
- 2.
Verlengen van de bodemkwaliteitskaart;
- 3.
Acceptatie van bodemkwaliteitskaarten van andere gemeenten;
- 4.
Uitbreiden bodembeheergebied.
- 1.
- 3.
De “Nota bodembeheer Vijfheerenlanden” en de bijbehorende bodemkwaliteitskaart uit 2020 in te trekken op de dag van inwerkingtreding van de “Nota bodembeheer werkgebied ODRU”.
Eén dag na deze bekendmaking treden het beleid en bijbehorende kaarten in werking.
Inzage
De vastgestelde Nota bodembeheer werkgebied ODRU en bijbehorende Bodemkaarten liggen daags na de bekendmaking, gedurende zes weken ter inzage. Op afspraak kunt u deze ook inzien bij de gemeente.
Kijk voor actuele informatie omtrent de openingstijden/kantoortijden en het maken van een afspraak op de website van de gemeente. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via telefoonnummer: 088 – 599 7000 of via e-mailadres: info@vijfheerenlanden.nl
Beroep
Een belanghebbende die aantoont dat hij redelijkerwijs niet in staat is geweest om zijn zienswijze bij de gemeenteraad kenbaar te maken, kan binnen zes weken beroep aantekenen bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag. De termijn van zes weken start op de dag van de terinzagelegging van de stukken. In het beroepschrift moet u de volgende gegevens vermelden: uw naam en adres, de datum, een omschrijving van het besluit waar u het niet mee eens bent en de redenen waarom u een beroepschrift indient. U sluit uw beroepschrift af met uw handtekening.
Als sprake is van een spoedeisend belang dan kunt u verzoeken om een voorlopige voorziening bij Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State. U kunt ook digitaal een beroepschrift indienen en/of om een voorlopige voorziening verzoeken via https://digitaalloket.raadvanstate.nl/ Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Aan het indienen van een beroepschrift en een verzoekschrift zijn kosten verbonden (griffierechten). Voor de hoogte van deze griffierechten kunt u contact opnemen met de griffie van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl