Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR682900
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR682900/1
Ondermandaat afhandeling bezwaar en beroep parkeerbelasting Breda
Geldend van 01-11-2022 t/m heden
Intitulé
Ondermandaat afhandeling bezwaar en beroep parkeerbelasting BredaHet hoofd van de afdeling Veiligheid en Leefomgeving,
Overwegende:
- -
dat het wenselijk is de afhandeling van bezwaar en beroep van naheffingsaanslagen parkeerbelasting uit te besteden;
- -
dat de opdracht hiertoe aan GGN Mastering Credit B.V. handelend onder de naam Invoned, statutair gevestigd te Arnhem (hierna: Invoned) is gegeven;
- -
dat Invoned de bezwaar- en beroepsafhandeling, als onderdeel van de overeenkomst tussen Gemeente Breda en Invoned, heeft uitbesteed aan P1 On Street Management B.V., statutair gevestigd in Voorburg (hierna ‘P1’);
- -
dat het noodzakelijk is de bevoegdheden aan functionarissen van P1 te mandateren om de taken naar behoren uit te kunnen voeren;
Gelet op de Gemeentewet en de Algemene wet bestuursrecht,
Besluit vast te stellen:
Ondermandaat afhandeling bezwaar en beroep parkeerbelasting Breda
Artikel 1 Mandaat
-
1. Mandaat te verlenen voor de afhandeling van bezwaar- en beroepschriften, aan onderstaande functionarissen van P1:
- -
Medewerker bezwaarschriften;
- -
Coördinator bezwaarschriften.
- -
-
2. De onder het eerste lid bedoelde mandaat van een functionaris eindigt van rechtswege met ingang van de datum dat de arbeidsovereenkomst tussen P1 en de bewuste functionaris eindigt.
Artikel 2 Instructies voor de gemandateerde
-
1. Bij de uitoefening van de bevoegdheden als bedoeld in artikel 1, eerste lid, van dit besluit wordt het daaromtrent gestelde bij of krachtens wettelijk voorschrift, beleidsregel, circulaire, aanwijzing en richtlijn van daartoe bevoegde wetgevende organen en bestuursorganen in acht genomen.
-
2. Indien zich naar het oordeel van gemandateerde als bedoeld in artikel 1, eerste lid, van dit besluit één of meer van de navolgende gevallen voordoet, overlegt de gemandateerde de zaak met de teamleider van het team THOR van de gemeente, alvorens een besluit te nemen:
- a.
de te nemen beslissing wijkt af van bestaand beleid, richtlijnen of voorschriften;
- b.
uit de te nemen beslissing kunnen niet voorziene financiële of anders belangrijke consequenties voortvloeien;
- c.
tijdens de voorbereiding van het besluit komt naar voren dat de te nemen beslissing bestuurlijk of maatschappelijk gevoelig ligt.
- a.
Artikel 3 Instemming
De gemandateerden als bedoeld in artikel 1, eerste lid, van dit besluit stemmen overeenkomstig artikel 10:4 van de Algemene wet bestuursrecht in met het verleende mandaat.
Artikel 4 Inwerkingtreding en citeertitel
-
1. Dit besluit treedt in werking op 1 november 2022.
-
2. Dit besluit wordt aangehaald als ondermandaat afhandeling bezwaar en beroep parkeerbelasting Breda.
Ondertekening
Aldus besloten te Breda op 18 oktober 2022,
Het hoofd van de afdeling Veiligheid en Leefomgeving,
J.C. van Westenbrugge
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl