Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR682893
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR682893/1
Regeling vervallen per 16-06-2023
Ondermandaatbesluit Lingewaard 2022-2
Geldend van 28-10-2022 t/m 15-06-2023
Intitulé
Ondermandaatbesluit Lingewaard 2022-2De algemeen directeur / gemeentesecretaris van Lingewaard;
De adjunct-directeur van Lingewaard;
De teammanager van het team Communicatie en Personeel en Organisatie;
De teammanager van het team Informatievoorziening;
De teammanager van het team Financiën, Inkoop en Juridische Zaken;
De teammanager van het team Ruimtelijk Beleid;
De teammanager van het team Projectrealisatie;
De teammanager van het team Sociaal Beleid;
De teammanager van het team Klant Contact Centrum;
De teammanager van het team Bedrijfsbureau Sociaal Domein;
De teammanager van het team Toegang Sociaal Domein;
De teammanager van het team Openbare Ruimte en Vastgoed;
De teammanager van het team Veiligheid, Toezicht en Handhaving;
De teammanager van het team Technisch Wijkbeheer;
gelet op het Mandaatbesluit Lingewaard 2022-2;
gelet op het bepaalde in de Gemeentewet en hoofdstuk 10 van de Algemene wet bestuursrecht (Awb);
Overwegende dat:
- -
mandaatgever bij besluit van 11 oktober 2022 bevoegdheden aan de directieleden en de teammanagers hebben gemandateerd, alsmede volmachten en machtigingen hebben verleend;
- -
de directieleden en de teammanagers de instemming hebben van mandaatgever om ondermandaat, ondervolmacht en ondermachtiging te verlenen ter zake een of meerdere bevoegdheden zoals opgenomen in het mandaatregister;
Besluiten:
- 1.
ondermandaten, ondervolmachten en ondermachtigingen te verlenen aan medewerkers voor zover dit uitdrukkelijk is aangegeven in de kolom “Instemming ondermandaat” van het mandaatregister behorende bij het Mandaatbesluit Lingewaard 2022-2;
- 2.
het Ondermandaatbesluit Lingewaard 2022-1 in te trekken.
Dit besluit treedt in werking op 18 oktober 2022.
Dit besluit wordt aangehaald als: “Ondermandaatbesluit Lingewaard 2022-2”.
Ondertekening
Gemeente Lingewaard, 11 oktober 2022
De algemeen directeur / gemeentesecretaris van de gemeente Lingewaard,
Drs. I.P van der Valk
De adjunct-directeur,
Dhr. M. van Kooij
De teammanager van het team Communicatie en Personeel & Organisatie,
Dhr. R. Frenken (interim)
De teammanager van het team Informatievoorziening,
Mw. L.M. van der Horst-Schoonderwoerd
De teammanager van het team Financiën, Inkoop en Juridische Zaken,
Dhr. M. T.G. Leenders
De teammanager van het team Ruimtelijk Beleid,
Mw. A.T. Pronk
De teammanager van het team Projectrealisatie,
Dhr. H. G.J. Koers
De teammanager van het team Sociaal Beleid,
Dhr. P.B. Becking
De teammanager van het team Klant Contact Centrum,
Mw. T. M. Wassink
De teammanager van het team Bedrijfsbureau Sociaal Domein,
Mw. S. van Deelen
De teammanager van het team Toegang Sociaal Domein,
Mw. E. Verbrugge
De teammanager van het team Openbare Ruimte en Vastgoed,
Dhr. R.R.E. Leijte
De teammanager van het team Veiligheid, Toezicht en Handhaving,
Mw. J.W. Vogel
De teammanager van het team Technisch Wijkbeheer,
Dhr. B.H.A.J. van Diek
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl