Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR682388
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR682388/1
Vervangingsregeling gemeentesecretaris/algemeen directeur
Geldend van 15-10-2022 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2022
Intitulé
Vervangingsregeling gemeentesecretaris/algemeen directeurBurgemeester en wethouders van de gemeente Borger-Odoorn,
Gelet op artikel 106 Gemeentewet;
BESLUITEN:
Vast te stellen de Vervangingsregeling gemeentesecretaris/algemeen directeur
Artikel 1
De gemeentesecretaris / algemeen directeur kan bij afwezigheid worden vervangen door alle afdelingsmanagers.
Artikel 2
-
1. Bij vervanging kan onderscheid worden gemaakt tussen de werkzaamheden die horen bij de taken van de gemeentesecretaris en die van algemeen directeur.
-
2. De gemeentesecretaris/algemeen directeur zorgt voor adequate vervanging tijdens afwezigheid waarbij het onderscheid als bedoeld in het eerste lid in acht kan worden genomen.
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2022.
Ondertekening
Aldus besloten door burgemeester en wethouders van Borger-Odoorn op 30 augustus 2022
De secretaris, de burgemeester,
drs. D.C. Rensen, mr. J. Seton
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl