Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR682383
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR682383/1
Regeling vervallen per 08-02-2024
Ondermandaten afdeling Staf
Geldend van 18-10-2022 t/m 07-02-2024 met terugwerkende kracht vanaf 21-09-2022
Intitulé
Ondermandaten afdeling StafDe concernmanager van de afdeling Staf;
Overwegende, dat het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester de uitoefening van bepaalde bevoegdheden aan hem hebben gemandateerd en dat deze bevoegdheden zijn opgenomen in het Algemeen Mandaatbesluit Zwijndrecht;
dat hem ook de bevoegdheid is gegeven aan medewerkers van de afdeling Staf ondermandaat te verlenen;
dat het gewenst is van deze bevoegdheid gebruik te maken;
gelet op afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht en de overige wettelijke bepalingen;
b e s l u i t :
Artikel 1
De uitoefening van de in de bijlage bij dit besluit behorende bevoegdheden te mandateren aan de daarbij genoemde functionarissen (hierna te noemen: de gemandateerde(n).
Artikel 2
Te bepalen dat de algemene bepalingen gelden, zoals opgenomen in het Algemeen Mandaatbesluit Zwijndrecht, voor zover deze van toepassing zijn.
Artikel 3
- 1.
Te bepalen dat dit besluit in werking treedt op de dag na die van bekendmaking en terugwerkt tot en met 21 september 2022.
- 2.
Te bepalen dat dit besluit wordt aangehaald als: Ondermandaatbesluit afdeling Staf.
Ondertekening
Zwijndrecht, 3 oktober 2022
Concernmanager afdeling Staf
Peter de Nooijer
Bijlage
Bevoegdheden |
Teamleider Finance & Control |
Medewerkers |
Personele aangelegenheden (A1) |
||
Alle aan burgemeester en wethouders bij of krachtens de wet toegekende bevoegdheden over personele aangelegenheden, onder voorwaarde dat de afdeling P&O van de SGD om advies is gevraagd. Voor dit mandaat gelden de volgende uitzonderingen:
|
x |
|
Overeenkomsten, verplichtingen, opdrachten (A2) |
||
Het aangaan, wijzigen en opzeggen van overeenkomsten, verplichtingen en/of verstrekken van opdrachten ten laste en ten gunste van (posten van) de begroting van het team tot het genoemde bedrag, onder voorwaarde dat het beschikbaar gestelde budget niet mag worden overschreden. |
X < € 10.000 |
X < € 2.500 |
Verstrekken schriftelijke informatie (A20) |
||
Het verschaffen van schriftelijke informatie van feitelijke aard aan derden |
X |
X |
Vertegenwoordigen in procedures (A22-A23) |
||
Het vertegenwoordigen van de gemeente dan wel haar bestuursorganen in bestuursrechtelijke c.q. privaatrechtelijke procedures d.m.v. het opstellen van verweerschriften, pleitnota's en het optreden ter zitting. (A22) |
X |
X |
Het horen van degenen die zienswijzen/bedenkingen hebben ingediend. (A23) |
X |
X |
Subsidieaanvraag (A26) |
||
Het aanvragen van subsidies bij derden |
X |
|
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl