Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681861
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681861/1
Categorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaring
Geldend van 01-10-2022 t/m heden
Intitulé
Categorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaringHet college van burgemeester en wethouders van Almere,
Besluit:
vast te stellen de navolgende beleidsregel ‘Categorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaring’ onder intrekking van de op ’2 februari 2006’ vastgestelde beleidsregel ‘Categorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaring’.
Belanghebbenden zonder inkomsten naast de uitkering hoeven geen inkomstenformulier in te vullen. Belanghebbenden en/of partners met AOW/WIA(WAO) of pensioen moeten 2 keer per jaar een inkomstenformulier invullen en terugsturen (februari en augustus).
Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.
Ondertekening
Aldus vastgesteld, Almere, 13 september 2022
Burgemeester en wethouders van Almere,
namens hen,
de afdelingsmanager Werk en Inkomen
M. L. de Wilde
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl