Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681854
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681854/1
Regeling vervallen per 16-02-2023
Duur aanvultermijn bij aanvraag op grond van artikel 4:5 lid 1 Awb
Geldend van 01-10-2022 t/m 15-02-2023
Intitulé
Duur aanvultermijn bij aanvraag op grond van artikel 4:5 lid 1 AwbHet college van burgemeester en wethouders van Almere,
Besluit:
vast te stellen de navolgende beleidsregel ‘Duur aanvultermijn bij aanvraag op grond van artikel 4:5 lid 1 Awb’ onder intrekking van de op 25 juli 2011 vastgestelde beleidsregel ‘Duur aanvultermijn bij aanvraag op grond van artikel 4:5 lid 1 Awb’.
De aanvultermijn bedraagt 7 dagen (een week). Wanneer belanghebbende redelijkerwijs meer of minder tijd nodig heeft kan deze termijn langer of korter worden vastgesteld.
Bij klanten met een briefadres of postbus (bijvoorbeeld bewindvoerder of advocaat) moet altijd rekening gehouden worden met 14 dagen aanvultermijn.
Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.
Ondertekening
Aldus vastgesteld, Almere, 13 september 2022
Burgemeester en wethouders van Almere,
namens hen,
de afdelingsmanager Werk en Inkomen
M. L. de Wilde
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl