Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681826
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681826/2
Besluit van de directie van Woerden houdende een uitvoeringsbesluit ten behoeve van de Organisatieregeling 2022 (Uitvoeringsbesluit 2022)
Geldend van 05-11-2024 t/m heden
Intitulé
Besluit van de directie van Woerden houdende een uitvoeringsbesluit ten behoeve van de Organisatieregeling 2022 (Uitvoeringsbesluit 2022)De directie van de gemeente Woerden;
gelet op artikel 2 lid 5 van de “Organisatieregeling 2022”;
BESLUIT:
vast te stellen het:
“UITVOERINGSBESLUIT ten behoeve van de ORGANISATIEREGELING 2022”
Hoofdstuk 1 Inrichting ambtelijke organisatie
Artikel 1 Inrichting van de ambtelijke organisatie
1.De ambtelijke organisatie van de gemeente is, afgezien van de griffie, ingedeeld in de volgende teams:
a. Team Strategie, Financiën en Control
b. Team Klant Contact Centrum
c. Team Vergunningen, Toezicht en Handhaving
d. Team Openbare Orde en Veiligheid
e. Team Informatie & Communicatie technologie
f. Team Gegevensbeheer
g. Team Documentaire informatievoorziening
h. Team Bestuurs- en Directiesecretariaat
i. Team Juridische Zaken
j. Team Communicatie
k. Team Personeel en Organisatie
l. Team Afval en Reiniging
m. Team Wijkonderhoud
n. Team Realisatie en Beheer
o. Team Vastgoed
p. Team Ruimtelijk Beleid en Projecten
q. Team Ruimtelijke Plannen
r. Team Strategie & Beleid Sociaal Domein
s. Team Sociaal Team
t. Team Jeugd & Gezin
u. Team Regionaal Bureau Leerplicht (Utrecht Noord-West)
v. Team Bedrijfsvoering Sociaal Domein
w. Team Inkoop & Monitoring Utrecht-West
Artikel 2 Taken van het team Strategie, Financiën en Control
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Strategie, Financiën en Control de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Strategie
- Concernbrede kaderstelling
- PenC-cyclus
- Beleidscoördinatie
- Risicomanagement
- Inkoopmanagement
- Contractbeheer
- Onderzoek en analyse
- Ondersteuning auditcommissie
- Auditing
- Team- en programmacontrol
- Interne controle / rechtmatigheid
- Recht- en doelmatigheidsonderzoek o.g.v. art. 213a Gemeentewet
- Adviseren over en toezien op de naleving van privacywetgeving
- Samenwerken met en contactpunt zijn van de Autoriteit Persoonsgegevens
- Contactpunt voor informatieverzoeken over AVG-rechten
- Boekhouding en jaarrekening - (meerjaren) Begroting en financieel beleid - Financiële administratie en invordering - Treasury en verzekeringen - Interne controle
- Invorderingszaken
- Geldstromen gemeentefonds
- Managementrapportages
- Fiscaliteit
- Financiën verbonden partijen, garanties en waarborgen
- Business Control
- Verzorgen Financiële administratie
- Kwijtschelding
- Inkomende subsidies
Artikel 3 Taken van het team Klant Contact Centrum
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Klant Contact Centrum de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- KCC Burgerservice: registratie persoonsgegevens t.b.v. persoonsinformatievoorziening, verstrekken documenten, verstrekken van informatie inzake gemeentelijke belastingen
- KCC TIP: het zelfstandig afhandelen van vragen en verzoeken, c.q. vragen en verzoeken doorgeleiden en registreren
- Gegevensbeheer basisregistratie personen
- Kwaliteitsbeheer
- Burgerlijke stand
- Verkiezingen: het organiseren van plaatselijke en landelijke verkiezingen
- Naturalisatie en optie
Artikel 4 Taken van het team Vergunningen, Toezicht en Handhaving
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Vergunningen, Toezicht en Handhaving de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Opmaken van processen-verbaal van constatering, zoals bedoeld in artikel 10 Wet BAG
- Bouw- en woningtoezicht
- Toezicht en handhaving
- Besluitvorming over aanvragen op het gebied van Omgevingsvergunningen, APV en Bijzondere wetten
- Het geven van informatie, c.q. het voor zover mogelijk marginaal toetsen van aanvragen en huisnummering
Artikel 5 Taken van het team Openbare Orde en Veiligheid
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Openbare Orde en Veiligheid de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Integraal veiligheidsbeleid
- Inzet en ontwikkeling veiligheidsinstrumenten
- Handhaving openbare orde en veiligheid
- Crisiscoördinatie
- Aanpak Ondermijning/Bibob
- Prostitutie en mensenhandel
- WvGGZ (Crisismaatregel)
- Wet aanpak woonoverlast
- Wet Tijdelijke Huisverbod
- PGA
- Nazorg ex-gedetineerden/BIJ-meldingen
- School en veiligheid
- Buurtveiligheidsteams
- Radicalisering
- Oud & Nieuw
Artikel 6 Taken van het team Informatie & Communicatie technologie
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Informatie & Communicatie technologie de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Eerste- en tweedelijns hulp op ICT-gebied
- Beheer van software en hardware binnen de gemeente
- Het opzetten en begeleiden van concern brede ICT-projecten
- ICT/informatie beleid en informatieplanning
- Onderhoud en ontwikkeling van informatievoorziening en ICT
- Informatiebeveiliging en privacybescherming
- Leveranciersmanagement van ICT-contracten
- Advisering aan de teams, bestuur en directie op het gebied van ICT en informatiemanagement
Artikel 7 Taken van het team Gegevensbeheer
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Gegevensbeheer de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG)
- Basisregistratie Waardering Ontroerende Zaken (WOZ)
- Basisregistratie Grootschalige Topografie (BGT)
- Basisregistratie Nieuw Handelsregister (NHR)
- Basisregistratie Topografie (BRT)
- Basisregistratie Kadaster (BRK)
- Inwinning van geometrie
- Landmeetkundige werkzaamheden t.b.v. locatieontwikkeling
- Registratie van publiekrechtelijke beperkingen
- Wet WOZ, onroerende-zaakbelastingen, riool-, en afvalstoffenheffing, reinigingsrechten, hondenbelasting, BIZ-bijdrage, precario- en toeristenbelasting.
- belastingverordeningen
- bezwaar en beroep inzake gemeentelijke belastingen
- Advisering aan de teams, bestuur en directie op het gebied van GEO/BI/GIS/basisregistraties en lokale heffingen
Artikel 8 Taken van het team Documentaire informatievoorziening
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Documentaire informatievoorziening de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Digitale bewaarstrategie
- Archiefbeleid en beheer
- Selectie, vernietiging en bewaring
- In- en uitgaande informatiestroom
- Advisering aan de teams, bestuur en directie op het gebied van informatiebeheer
Artikel 9 Taken van het team Bestuurs- en Directiesecretariaat
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Bestuurs- en Directiesecretariaat de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Agendabeheer college en gemeentesecretaris / college en directie wethouders
- Kabinetszaken Koninklijke Onderscheidingen en Gemeentelijke Onderscheidingen
- Organiseren bijeenkomsten
- Algemeen administratieve ondersteuning
- Voorbereiden vergaderingen
- Opstellen agenda en besluitenlijst directie
- Speeches, voorwoorden en persberichten (voor Onderscheidingen) schrijven
- Behandelen facturen
- Regelen afscheidsrecepties en ambtsjubilea personeel
- Werkbezoeken en themaplannen college
- Administratie huwelijken en 100+ jarigen
Artikel 10 Taken van het team Juridische Zaken
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Juridische Zaken de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- In- en extern klachtrecht
- Secretariaat Adviescommissie bezwaarschriften
- Juridische kwaliteitszorg
- (pre) Mediation
- Beheer verordeningen en beleidsregels
- Integrale advisering (tweedelijns) aan teams, bestuur en directie op het gebied van juridische zaken
- Bestuurlijke kwaliteitscontrole directie- en collegevoorstellen
Artikel 11 Taken van het team Communicatie
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Communicatie de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Communicatie
- Gemeentelijke communicatiemiddelen/kanalen
- Huisstijl
- Participatie
- Persvoorlichting
Artikel 12 Taken van het team Personeel en Organisatie
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Personeel en Organisatie de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Personeel en Organisatie
- Personeels- en salarisadministratie t.b.v. in-, door- en uitstroom
- Recruitment
- Arbeidsvoorwaarden
- Arbeidsomstandigheden
- Ziekteverzuim
- Strategisch HR beleid
- Organisatie ontwikkeling
- Lerende organisatie en Groene Hart Academie
Artikel 13 Taken van het team Afval en Reiniging
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Afval en Reiniging de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Inzamelen huishoudelijk afval
- Afvalbeleid
- Beheer afvalbrengstation
- Straatreiniging
- Houden van toezicht
- Circulariteit
Artikel 14 Taken van het team Wijkonderhoud
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Wijkonderhoud de zorg voor de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Aankoop, plaatsen en onderhoud wegmeubilair en speelvoorzieningen
- Onderhoud bomenarsenaal, inclusief opsporen en bestrijden van ziekten en plagen
- Onderhoud en beheer sportvelden
- Beleid en beheer begraven en begrafenissen en onderhoud begraafplaatsen
- Beheer stadserf
- Wagenparkbeheer en onderhoud tractie
- Gladheidsbestrijding
- Houden van toezicht op werkzaamheden uitgevoerd door derden op de sportvelden
- Reclame openbare ruimte
- Weekmarkt/streekmarkt en Koeiemart
- Fiets parkeren
- Beheer hondenuitrenvelden
- Beheer van de vaartuigen in de Haven en Singel van de gemeente Woerden
- Klein onderhoud verhardingen (straatwerk/asfalt)
- Advies gebruik openbare ruimte evenementen
- Faciliteren materialen evenementen
- Crisis(herstel)werkzaamheden in geval van gevaarlijke situaties (storm, sinkhole, etc.)
Artikel 15 Taken van het team Realisatie en Beheer
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Realisatie en Beheer de zorg voor de beleidsontwikkeling, het beheer, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Nieuwe aanleg, reconstructie en groot onderhoud van civiele kunstwerken, wegen, rioleringen en rioolgemalen, watergangen, oeverbescherming, groenvoorziening, openbare verlichting, elektrakasten, speeltuinen en sportvelden, begraafplaatsen en wegmeubilair
- Beheer riolering / wegen / water / civiele kunstwerken / oeverbescherming / groen / verlichting / speeltuinen / meubilair
- Omgevingsinrichting / landschapsarchitectuur
- De vertaling van inspectieresultaten naar meerjaren uitvoeringsplanning voor het beheer (jaarplan openbare ruimte)
- Opstellen van de meerjaren beleidsontwikkeling voor het beheer
- De vertaling van dat beleid naar jaarplannen of jaarschijven
- Opdrachtgever voor programma’s Bodemdaling en Klimaatbestendig
- Opdrachtgeverschap voor het Ingenieursbureau voor werken
- Afwikkelen van aansprakelijkheid voor schade
- Verkeer, vervoer en mobiliteit
- Parkeren
Artikel 16 Taken van het team Vastgoed
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Vastgoed de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- De financieel/administratieve registratie, begeleiding en vastlegging van vastgoedtransacties, alsmede het uitvoeren van eenvoudige verhuringen van sporthallen en uitgifte van kleine percelen
- Registratie van gemeentelijke gronden en opstallen
- Het formuleren van de beleidskaders voor het grond- en vastgoedbeleid alsmede het onderhouden van alle externe relaties
- Juridische, financiële en technische kaders voor het grond- en vastgoedbeleid
- Beheer en exploitatie van gemeentelijke gronden en opstallen
- Nieuwbouw en onderhoud van gebouwen bestemd voor maatschappelijke voorzieningen
- Nieuwbouw
- Operationeel beheer van gemeentelijke accommodaties
- De financiële begeleiding van ruimtelijke ontwikkelingsprocessen (grond- en gebouwontwikkeling)
- Financiële begeleiding van gebiedsontwikkelingen en bouwplannen inclusief kostenverhaal
- Selectie van marktpartijen bij gemeentelijke gebiedsontwikkeling
- De privaatrechtelijke contracten bij aankoop en uitgifte van gemeentelijke eigendommen
- Aankoop en aanhuur van opstallen ten behoeve van de gemeente
- Afstoting van gemeentelijke gronden en opstallen
- Het verduurzamen van het gemeentelijk vastgoed
- De gemeente vertegenwoordigen in VvE's en (beheers)stichtingen
- Facilitaire dienstverlening die ondersteunend is aan de primaire taken van de organisatie
Artikel 17 Taken van het team Ruimtelijk beleid en Projecten
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Ruimtelijk beleid en Projecten de zorg voor de beleidsontwikkeling en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Beleidsontwikkeling m.b.t. de vakgebieden Wonen/volkshuisvesting
- De coördinatie c.q. het accountmanagerschap van de Woerdense deelname in de Omgevingsdienst (Milieu).
- Het management van de ruimtelijke projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen
- Milieucoördinatie en Regionale Milieudienst (RMD)
- Energietransitie
Artikel 18 Taken van het team Ruimtelijke Plannen
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Ruimtelijke Plannen de zorg voor de beleidsontwikkeling, en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Stedenbouw, monumenten, archeologie, cultuurhistorie, economische zaken, recreatie, toerisme en landschap
- Ruimtelijke plannen (bestemmingsplannen, wijzigingsplannen, beheersverordeningen, omgevingsplan)
- Evenementen en binnenstadscoördinatie
- (Bouw)beleid en initiatieven
- Bezwaar, beroep, zienswijzen en juridische vraagstukken verband houdend met de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht/de Omgevingswet en aanverwante regelingen.
Artikel 19 Taken van het team Strategie & Beleid Sociaal Domein
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Strategie & Beleid Sociaal Domein de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
Verdeeld over hele team: - Subsidies, budgetcontracten met verbonden partijen (GGD regio Utrecht (GGDrU), Ferm Werk, scholen en maatschappelijke organisaties
Cluster Jeugd en Onderwijs
- Integraal beleid en uitvoering van de transformaties in het sociale domein
- Jeugdwet, zowel sociale basis, preventie als maatwerk
- Aanpak Huiselijk Geweld en Kinderbescherming
- Jongerenwerk
- Jeugdgezondheidszorg
- Integraal beleid en uitvoering op het gebied van jeugd
- Onderwijs en toezicht op openbaar onderwijs
- Passend onderwijs
- Leerlingenvervoer
- Opvang en verzorging van gezelschapsdieren (dierenasiel- en ambulance)
- Voorkomen van onderwijsachterstanden waaronder voor- en vroegschoolse educatie
- Implementatie Integraal Huisvestingsplan Onderwij
- Beleidsontwikkeling op het gebied van onderwijshuisvesting
- Kinderopvang
- Accountmanagement, subsidies
Cluster Wmo
- Integraal beleid en uitvoering van de transformaties in het sociale domein
- Beleid Wmo, zowel sociale basis, preventie als maatwerk
- Vrijwilligersbeleid
- Volksgezondheid
- Welzijn
- Sport
- Cultuur
- Maatschappelijke opvang en Begeleid Wonen
- Wet verplichte GGZ
- Accountmanagement, subsidies
Cluster Werk en Inkomen
- Integraal beleid en uitvoering van de transformaties in het sociale domein
- Participatiewet
- Armoedebeleid
- Wet inburgering 2021
- Accountmanagement, subsidies
- Richtlijn Tijdelijke Bescherming (RTB) en de daarop gebaseerde wet- en regelgeving
Cluster Strategie, coördinatie en ondersteuning
- Coördinatie Subsidies
- Informatiemanagement
- Contractmanagement
- Coördinatie Oudewater
- Strategie
- Teamondersteuning
Artikel 20 Taken van het team Sociaal Team
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Sociaal Team de zorg voor de werkuitvoering gericht op het gebied van:
- Schuldhulpverlening: het nemen van besluiten op grond van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening (Wgs)
- Het nemen van besluiten op grond van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (Wmo)
- Het geven van informatie op het gebied van de Wmo en de Wgs
- Online en telefonisch informatie en advies geven over alle terreinen van het sociale domein waaronder werk en inkomen
- Melding maken van aanvragen en doorverwijzen naar de betreffende professional en het team
- Het oppakken van ondersteuningsvragen op het gebied van welzijn en mantelzorg
- Het oppakken van meldingen op het gebied van Bemoeizorg (Eropaf) en het inzetten van ondersteuning vanuit de Wmo voor deze doelgroep
- Het afhandelen van zorgmeldingen 18+ die bij Veilig Thuis worden gedaan
Artikel 21 Taken van het team Jeugd & Gezin
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Jeugd & Gezin de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Het geven van informatie, c.q. het in behandeling nemen van zorgvragen op het gebied van de Jeugdwet
- Online en telefonisch informatie en advies geven over alle terreinen van het sociale domein waaronder, zorg, jeugd en opvoeding
- Melding maken van aanvragen en doorverwijzen naar de betreffende professional en het team
- Het nemen van besluiten en het maken van beschikkingen op grond van de Jeugdwet
- Het afhandelen van zorgmeldingen 18- die bij Veilig Thuis worden gedaan
Artikel 22 Taken van het team Regionaal Bureau Leerplicht (Utrecht Noord-West)
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Regionaal Bureau Leerplicht (Utrecht Noord-West) voor de hele regio Utrecht Noordwest (Montfoort, Woerden, Oudewater, Stichtse Vecht en De Ronde Venen) de zorg voor de beleidsontwikkeling, de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- toezicht houden op de naleving van de Leerplichtwet 1969 en de bijbehorende RMC-wetgeving
- Het geven van informatie en advies, op het gebied van de Leerplichtwet 1969 en de bijbehorende RMC-wetgeving
- Het in behandeling nemen van de meldingen verzuim bij het verzuimloket van de Dienst Uitvoering Onderwijs
- Vervolg geven aan de melding bij aanhoudend verzuim, dit kan zijn: een kennisgeving sturen, waarschuwen, doorverwijzing naar Bureau HALT, het opmaken van een proces-verbaal of het doen van een zorgmelding
- Het op orde houden van de leerlingenadministratie en controle absoluut verzuim
- Het onderzoeken, afgeven of afwijzen van een beroep op vrijstelling
- Preventieve inzet met als doel schooluitval te voorkomen
- Het nemen van besluiten en het maken van beschikkingen op grond van de Leerplichtwet 1969 en de bijbehorende RMC-wetgeving
- Signaalfunctie aan Inspectie van het Onderwijs bij niet voldoen aan de wettelijke bepalingen van de Leerplichtwet door een school of onderwijsinstelling
- Zorg dragen voor een goede regionale samenwerking
- Doorverwijzen naar ketenpartners
Artikel 23 Taken van het team Bedrijfsvoering Sociaal Domein
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Bedrijfsvoering Sociaal Domein de zorg voor de werkvoorbereiding, de werkuitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- Administratie maatwerk WMO & Jeugdwet
- Financiën en controle maatwerk WMO & Jeugdwet
- Ondersteuning Interne Controle maatwerk WMO & Jeugdwet
- Administratie uitkeringen Oekraïners
- Administratie Kinderopvang
- Projectwerkzaamheden binnen de uitvoering van het Sociaal Domein
- Applicatiebeheer x-Works (Cumulus)
Artikel 24 Taken van het team Inkoop & Monitoring Utrecht-West
Onder de aansturing van een teammanager is de taak van het team Inkoop & Monitoring Utrecht West de zorg voor gerichte beleidsinput voor beleidsvorming en het eveneens rapporteren en adviseren over de uitvoering van de contracten voor de beleidsontwikkeling, alsmede de voorbereiding, de uitvoering en de evaluatie gericht op het gebied van:
- De inkoop en inkoopbegeleiding van zorg in regionaal verband
- De monitoring van de ingekochte zorg in regionaal verband o.a. door het verzamelen en analyseren van regionale data
- Het faciliteren van contractbeheer, contractmanagement en accountmanagement in regionaal verband
- Handhaving door middel van het inzetten van benodigde remedies bij niet nakoming van overeenkomsten
Hoofdstuk 2 Overige bepalingen
Artikel 25 Teammanager
Onder de verantwoordelijkheid van de directie draagt een teammanager met inachtneming van de gemeentebrede kaders de zorg voor:
- het opstellen en de uitvoering van het teamplan
- de bewaking van de juridische rechtmatigheid bij de uitvoering van het teamplan
- de uitvoering van de aan het team toegewezen bestuursopdrachten
- en het opvolgen van de aanwijzingen van de directie.
Artikel 26 Managementoverleg
Indien gewenst en noodzakelijk vindt er managementoverleg plaats over coördinatie van activiteiten tussen teams en onderlinge afstemming over o.a. planning, prioriteitenstelling en beleidsintegratie. De directie en de teammanagers vormen het managementoverleg.
Artikel 27 Werkoverleg
- 1.
Ter bewaking van de eenheid in advisering en ter bevordering van de onderlinge coördinatie wordt binnen een team werkoverleg gevoerd met de teammanager.
- 2.
Het werkoverleg vindt in de regel eenmaal per maand plaats.
Artikel 28 Slotbepalingen
- 1.
In gevallen waarin dit uitvoeringsbesluit niet of niet in redelijkheid voorziet, kan de directie een passende regeling treffen.
- 2.
Dit besluit wordt aangehaald als “Uitvoeringsbesluit 2022”.
- 3.
Dit besluit treedt in werking op de dag na de dag van bekendmaking onder gelijktijdige intrekking van het “Uitvoeringsbesluit ten behoeve van organisatieregeling 2013”
Ondertekening
Aldus besloten in de vergadering van 14 september 2022 door de directie van de gemeente Woerden,
Gemeentesecretaris/algemeen directeur
Drs. M.H. Brander
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl