Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681816
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681816/1
Personen zonder identiteitsbewijs
Geldend van 01-10-2022 t/m heden
Intitulé
Personen zonder identiteitsbewijsHet college van burgemeester en wethouders van Almere,
Besluit:
vast te stellen de navolgende beleidsregel ‘Personen zonder identiteitsbewijs’ onder intrekking van de op 25 juli 2011 vastgestelde beleidsregel ‘Personen zonder identiteitsbewijs’.
Degene die geen identiteitsbewijs heeft, kan een voorschot "met gesloten beurs" op de toe te kennen uitkering krijgen door het formulier "Voorschot kosten aanschaf legitimatiebewijs" te ondertekenen. Belanghebbende kan zich met dit formulier melden bij Burgerzaken. De kosten worden achteraf verrekend met de uitkering.
Belanghebbenden kunnen bijzondere bijstand in de vorm van een lening krijgen voor de kosten van een paspoort of identiteitskaart als zij zich bij Plangroep melden voor problematische schulden en niet beschikken over een geldig legitimatiebewijs.
Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.
Ondertekening
Aldus vastgesteld, Almere, 13 september 2022
Burgemeester en wethouders van Almere,
namens hen,
de afdelingsmanager Werk en Inkomen
M. L. de Wilde
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl