Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681815
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681815/1
Plan van aanpak/Trajectplan
Geldend van 01-10-2022 t/m heden
Intitulé
Plan van aanpak/TrajectplanHet college van burgemeester en wethouders van Almere,
Besluit:
vast te stellen de navolgende beleidsregel ‘Plan van aanpak/Trajectplan’ onder intrekking van de op 29 december 2011 vastgestelde beleidsregel ‘Plan van aanpak/Trajectplan’.
Ten behoeve van de re-integratie wordt voor klanten van 27 jaar en ouder een trajectplan gemaakt. Dit trajectplan beschrijft welke voorzieningen gericht op arbeidsinschakeling worden ingezet, alsmede de daaraan verbonden rechten en plichten van de belanghebbende. Tevens wordt het beoogde einddoel in het trajectplan opgenomen.
Voor klanten jonger dan 27 wordt een plan van aanpak gemaakt. De jongere is verplicht mee te werken aan het opstellen, uitvoeren en evalueren daarvan.
Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.
Ondertekening
Aldus vastgesteld, Almere, 13 september 2022
Burgemeester en wethouders van Almere,
namens hen,
de afdelingsmanager Werk en Inkomen
M. L. de Wilde
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl