Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681812
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681812/1
Procedure inleveren maandelijks ROF inkomstenverklaring
Geldend van 01-10-2022 t/m heden
Intitulé
Procedure inleveren maandelijks ROF inkomstenverklaringHet college van burgemeester en wethouders van Almere,
Beluit:
vast te stellen de navolgende beleidsregel ‘Procedure inleveren maandelijks ROF inkomstenverklaring’ onder intrekking van de op 25 juli 2011 vastgestelde beleidsregel ‘Procedure inleveren maandelijks ROF inkomstenverklaring’.
Het invullen en insturen van een inkomstenformulier is afhankelijk van het feit of er inkomsten zijn naast de uitkering. Zijn er geen inkomsten naast de uitkering dan hoeft er geen inkomstenformulier te worden ingevuld.
Zijn er wel inkomsten naast de uitkering dan is de soort inkomsten van belang.
- •
Als er inkomsten zijn uit arbeid, Ziektewet of WW dan moet maandelijks het toegestuurde inkomstenformulier worden ingevuld en op een vastgestelde datum worden teruggestuurd.
- •
Zijn er inkomsten uit AOW/WIA(WAO) of pensioen dan moet er 2 keer per jaar een inkomstenformulier worden ingevuld en teruggestuurd (februari en augustus).
Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.
Ondertekening
Aldus vastgesteld, Almere, 13 september 2022
Burgemeester en wethouders van Almere,
namens hen,
de afdelingsmanager Werk en Inkomen
M. L. de Wilde
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl