Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681798
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681798/1
Moment van uitbetalen vakantietoeslag
Geldend van 01-10-2022 t/m heden
Intitulé
Moment van uitbetalen vakantietoeslagHet college van burgemeester en wethouders van Almere,
Besluit:
vast te stellen de navolgende beleidsregel ‘Moment van uitbetalen vakantietoeslag’ onder intrekking van de op 25 juli 2011 vastgestelde beleidsregel ‘Moment van uitbetalen vakantietoeslag’
De betaling van de vakantietoeslag, gebeurt jaarlijks in de maand juni over de aan die maand voorafgaande twaalf maanden.
In afwijking hiervan wordt bij beëindiging van de bijstand de vakantietoeslag binnen 3 maanden na de beëindigingsdatum uitbetaald.
Tussentijdse uitbetaling van het vakantiegeld is in principe niet mogelijk, tenzij er sprake is van bijzondere omstandigheden in het individuele geval.
Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.
Ondertekening
Aldus vastgesteld, Almere, 13 september 2022
Burgemeester en wethouders van Almere,
namens hen,
de afdelingsmanager Werk en Inkomen
M. L. de Wilde
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl