Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681453
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681453/1
Regeling vervallen per 20-07-2024
Aanwijzingsbesluit loco-secretaris
Geldend van 22-09-2022 t/m 19-07-2024
Intitulé
Aanwijzingsbesluit loco-secretarisCollege van burgemeester en wethouders van de gemeente Dronten,
gelet op de artikelen 102 en 106 van de Gemeentewet;
B E S L U I T:
- I.
Aan te wijzen als eerste loco-secretaris:
- •
P. Kroeze, directeur
- •
- II.
Aan te wijzen als tweede loco-secretaris:
- •
T. Bremer-Hiemstra, teammanager Financiën, Planning & Control & Inkoop
- •
F.H. Hartog, teammanager Gebiedsontwikkeling
- •
drs. K.J. de Hoop, directeur Organisatieontwikkeling
- •
ing. J.W.N.A. Schmidt, teammanager Publiekszaken
- •
ing. E. Smit, teammanager Afval en Reiniging & Civieltechnisch- & Accommodatiebeheer
- •
- III.
Dat de volgorde onder II volstrekt willekeurig is;
- IV.
Dat bij afwezigheid van de secretaris en eerste loco-secretaris ad hoc door de tweede loco-secretarissen onderling wordt afgestemd wie van hen als loco-secretaris de secretaris in alle taken en bevoegdheden vervangt;
- V.
Dat het besluit tot aanwijzing loco-secretarissen d.d. 24 augustus 2021 komt te vervallen;
.
- VI.
Dat dit besluit in werking treedt op de dag na bekendmaking.
Ondertekening
Dronten, 16 september 2022,
drs. T. van Lenthe
gemeentesecretaris
drs. J.P. Gebben
burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl