Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681392
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681392/1
Besluit beperking openbaarheid archiefbescheiden
Geldend van 21-09-2022 t/m heden
Intitulé
Besluit beperking openbaarheid archiefbescheidenBurgemeester en wethouders van de gemeente Westervoort;
gelet op artikel 15, lid 1, onder a van de Archiefwet 1995, artikel 10 van het Archiefbesluit 1995 en gehoord het advies van de streekarchivaris van het Streekarchivariaat de Liemers en Doesburg, beheerder van de gemeentelijke archiefbewaarplaats;
Besluiten:
- 1.
tot het stellen van de volgende beperkingen aan de openbaarheid van archiefbescheiden met het oog op de bescherming van de persoonlijke levenssfeer:
-
het archief van de gemeente Westervoort 1984 -1990
Inventarisnummers
Beperkingsduur
Beperkt openbaar tot
307
75 jaar
2063
308
75 jaar
2063
794
75 jaar
2066
- 2.
Raadpleging, gebruik of vervaardiging van reproducties van de archiefbescheiden geborgen onder bovengenoemd inventarisnummer is, tot het moment van openbaarmaking uitsluitend mogelijk na voorafgaande schriftelijke toestemming van de beheerder van de archiefbewaarplaats. Aan deze toestemming kunnen voorwaarden worden verbonden.
- 3.
Dit besluit treedt in werking op de dag na die van bekendmaking.
- 4.
Dit besluit wordt als bijlage gevoegd bij de verklaring van overbrenging van de in dit besluit genoemd archiefblok.
Ondertekening
Westervoort, 23 augustus 2022
het college van Westervoort,
de secretaris, M. Sluiter
de burgemeester, A. van het Hout
Bezwaar:
Belanghebbenden kunnen tegen dit besluit bezwaar maken. Dat kan door een gemotiveerd en ondertekend bezwaarschrift te sturen naar:
Burgemeester en wethouders van Westervoort
Postbus 40
6930 AA Westervoort
Het bezwaarschrift moet zijn ingediend binnen zes weken nadat dit besluit is bekendgemaakt.
Toelichting:
Aan onderstaande archiefbescheiden zijn om privacy redenen, vermelding van persoonsgegevens en functioneren, beperkingen aan de openbaarheid gesteld.
De inventarisnummers 307, 308, 794 zijn “geselecteerde” personeelsdossiers.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl