Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681316
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681316/1
Regeling vervallen per 02-08-2024
Vervangingsregeling functionarissen 2022
Geldend van 16-09-2022 t/m 01-08-2024
Intitulé
Vervangingsregeling functionarissen 2022Burgemeester en wethouders van de gemeente Bladel,
gelet op artikel 106 en 160, eerste lid, aanhef en onder c, van de Gemeentewet;
overwegende dat zowel intern als extern duidelijk dient te zijn wie de vervanger is bij afwezig-heid van secretaris, afdelingshoofd, teamcoördinator of behandelend ambtenaar;
besluiten:
vast te stellen de volgende regeling:
Vervangingsregeling functionarissen 2022
Artikel 1 Vervanging secretaris
Bij afwezigheid van de secretaris worden diens taken en verantwoordelijkheden uitgeoefend door:
- -
1e locosecretaris: het hoofd van de afdeling Dienstverlening en Bedrijfsvoering
- -
2e locosecretaris: het hoofd van de afdeling Ontwikkeling
- -
3e locosecretaris: het adjunct-hoofd van de afdeling Ontwikkeling
- -
4e locosecretaris: de bestuursadviseur.
Artikel 2 Vervanging afdelingshoofden
Bij afwezigheid van een afdelingshoofd is de vervanging als aangegeven in het schema in de bijlage bij dit besluit.
Artikel 3 Vervanging teamcoördinatoren
Bij afwezigheid van een teamcoördinator is de vervanging als aangegeven in het schema in de bijlage bij dit besluit.
Artikel 4 Vervanging behandelend ambtenaren
Bij afwezigheid van een behandelend ambtenaar is de vervanger degene die volgens de vast-gestelde kerntaken, dan wel volgens de taken van het team, de betreffende werkzaamheden kan uitvoeren of degene die in opdracht van de secretaris of het afdelingshoofd de werk-zaamheden verricht.
Artikel 5 Slotbepalingen
1. De ‘Vervangingsregeling functionarissen 2020’ wordt ingetrokken.
2. Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na bekendmaking.
3. Dit besluit kan worden aangehaald als: Vervangingsregeling functionarissen 2022.
Ondertekening
Bladel, 23 augustus 2022
Burgemeester en wethouders voornoemd,
de secretaris,
de burgemeester,
Bijlagen: Vervangingsschema’s behorend bij Vervangingsregeling functionarissen 2022
Vervangingsschema afdelingshoofden
Afdelingshoofd |
1e vervanger |
2e vervanger |
3e vervanger |
4e vervanger |
Dienstverlening en Bedrijfsvoering |
Bram de Bruin |
Peter Ansems |
Tim van der Putten |
Jan van Baars |
Ontwikkeling |
Milene Leijs-Kempenaars |
Claudia Rieswijk |
Tom van Rijssel |
Leo Vennix |
Vervangingsschema teamcoördinatoren
Team |
Coördinator |
1e vervanger |
KCC (Burgerzaken) |
Bram de Bruin |
Ashley Timmermans-Geenen |
KCC (Belastingen) |
Bram de Bruin |
Jelle de Heus |
IPB |
Anke Mijs-Bullens/Hanneke van Deursen |
Hanneke van Deursen/Anke Mijs-Bullens |
Financiën |
Peter Ansems |
Arie Vugts |
ABZ |
Miranda van Camp |
Tim van der Putten |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl