Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681054
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR681054/2
Vervangingsregeling gemeentesecretaris en gemeentedirecteuren Delft 2022
Geldend van 01-01-2023 t/m heden
Intitulé
Vervangingsregeling gemeentesecretaris en gemeentedirecteuren Delft 2022Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Delft;
Gelet op de Algemene mandaatregeling Delft 2023 én
met in achtneming van de bestaande aanwijzingsbesluiten van loco-secretarissen;
Besluit:
De volgende vervangingsregeling voor de gemeentesecretaris en de gemeentedirecteuren vast te stellen:
- 1.
Het college wijst één of meerdere loco-secretarissen aan die de gemeentesecretaris kunnen vervangen, bij de uitoefening van de taken die staan genoemd in de ‘Instructie secretaris gemeente Delft 2016’, voorzover deze taken niet zien op de rol van de gemeentesecretaris als algemeen directeur.
- 2.
Gemeentedirecteuren worden, in de volgorde van anciënniteit van hun benoeming als gemeentedirecteur, aangewezen als plaatsvervanger van de gemeentesecretaris in de rol van algemeen directeur conform het bepaalde in artikel 4 van de Algemene mandaatregeling gemeente Delft 2022.
- 3.
Gemeentedirecteuren zijn elkaars plaatsvervanger in de zin van artikel 4 van de Algemene mandaatregeling gemeente Delft 2022.
- 4.
Dit besluit kan worden aangehaald als ‘Vervangingsregeling gemeentesecretaris en gemeentedirecteuren Delft 2022” en treedt in werking met ingang van de dag na publicatie in het elektronisch Gemeenteblad en werkt terug tot 1 september 2022.
- 5.
Met ingang van het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit wordt de Vervangingsregeling gemeentesecretaris en gemeentedirecteuren Delft vastgesteld op 7 april 2020 ingetrokken.
Ondertekening
Aldus vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Delft in de vergadering van 30 augustus 2022.
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Delft,
de secretaris,
de burgemeester,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl