Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR680913
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR680913/1
Regeling vervallen per 01-01-2023
Besluit aanwijzing heffingsambtenaar en invorderingsambtenaar gemeentelijke belastingen
Geldend van 01-09-2022 t/m 31-12-2022
Intitulé
Besluit aanwijzing heffingsambtenaar en invorderingsambtenaar gemeentelijke belastingenHet college van burgemeester en wethouders van Smallingerland;
gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling sector gemeenten en artikel 231, tweede lid, onderdeel b en c, van de Gemeentewet en artikel 1, tweede lid, van de Wet waardering onroerende zaken (Wet WOZ);
besluit:
vast te stellen het Besluit aanwijzing heffingsambtenaar en invorderingsambtenaar gemeentelijke belastingen
Artikel 1
Met de heffing en invordering van gemeentelijke belastingen bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b en c van de Gemeentewet wordt belast: de teammanager Financiën.
Artikel 2
- a.
Met de uitvoering van de Wet WOZ bedoeld in artikel 1, tweede lid, van de Wet WOZ wordt belast: de teammanager Informatie & Analyse.
- b.
Als plaatsvervanger worden aangewezen:
- -
de senior medewerker WOZ van team Informatie & Analyse;
- -
de gecertificeerde WOZ-taxateur.
- -
Artikel 3
De volgende besluiten van 7 december 2021 worden ingetrokken op 1 september 2022 met dien verstande dat het van toepassing blijft op belastbare feiten die zich voor die datum hebben voorgedaan:
- -
Besluit aanwijzing heffingsambtenaar;
- -
Besluit aanwijzing invorderingsambtenaar worden ingetrokken;
- -
Mandaat beschikkingsbevoegdheden.
Artikel 4
Dit besluit treedt in werking de dag na die van de bekendmaking.
Dit besluit wordt vóór 1 september 2022 bekendgemaakt en gepubliceerd op overheid.nl.
Artikel 5
Dit besluit wordt aangehaald als: Besluit aanwijzing heffingsambtenaar en invorderingsambtenaar.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van Smallingerland.
Drachten, 23 augustus 2022.
De secretaris,
De burgemeester,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl