Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR680869
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR680869/1
Besluit van het college van de gemeente Zutphen houdende bepalingen over de aanwijzing van beheerfunctionarissen voor de Basisregistratie personen (Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2022)
Geldend van 01-09-2022 t/m heden
Intitulé
Besluit van het college van de gemeente Zutphen houdende bepalingen over de aanwijzing van beheerfunctionarissen voor de Basisregistratie personen (Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2022)Ons kenmerk: 371062
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Zutphen,
gelet op artikel 2 van de Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016;
b e s l u i t :
- 1.
de navolgende functionarissen aan te wijzen:
- a.
als informatiebeheerder: de teamleider Publiekszaken, en als plaatsvervangend informatiebeheerder: de teamleider Veiligheid;
- b.
als beveiligingsbeheerder: de Chief Information Security Officer (CISO) van team Control, en als plaatsvervangend beveiligingsbeheerder de adviseur strategie & architectuur van team IenA;
- c.
als privacybeheerder: de Privacy Officer van team Bestuursondersteuning, en als plaatsvervangend privacybeheerder: de back-office medewerkers van team Publiekszaken;
- d.
als systeembeheerder: de medewerkers van team IenA, cluster Automatisering, waarbij zij elkaar onderling vervangen;
- e.
als toezichthouder: de medewerkers van team VenH, cluster Toezicht en Handhaving, de handhavingsspecialisten Sociaal Domein en de medewerkers van team Publiekszaken, waarbij zij elkaar onderling vervangen;
- f.
als controller informatiebeveiliging: de concerncontroller, en als plaatsvervangend controller informatiebeveiliging: de teamleider Control;
- a.
- 2.
dat dit besluit in werking treedt op de dag na de datum van bekendmaking;
- 3.
dat het Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016, zoals vastgesteld bij besluit van 9 augustus 2016, wordt ingetrokken;
- 4.
dat dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2022.
Ondertekening
Aldus besloten op 23 augustus 2022.
Het college van burgemeester en wethouders,
de burgemeester, de secretaris,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl