Aanwijzing plaatsvervangend klachtcoördinator en plaatsvervangend secretaris klachtadviescommissie

Geldend van 09-07-2022 t/m heden

Intitulé

Aanwijzing plaatsvervangend klachtcoördinator en plaatsvervangend secretaris klachtadviescommissie

Burgemeester en wethouders van de gemeente Nederweert,

overwegende dat het voor een goede waarborging van de afhandeling van klachten op basis van hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht, wenselijk is dat een klachtcoördinator alsmede een secretaris van de klachtadviescommissie aangewezen is;

overwegende dat het in verband met de continuïteit en de flexibiliteit van de klachtafhandeling wenselijk is om plaatsvervangers binnen het team AJBZ van de afdeling Bedrijfsvoering aan te wijzen;

gelet op hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 3, vierde lid, van de “Verordening klachtadviescommissie”;

gelet op het besluit aanwijzing (plaatsvervangend) klachtcoördinator en (plaatsvervangend) secretaris klachtadviescommissie van 22 juni 2021 (BW-21-03580), waarin per 1 maart 2021 een klachtcoördinator en secretaris van de klachtadviescommissie is aangewezen;

besluiten:

  • Alle (overige) juristen werkzaam voor het team AJBZ aan te wijzen als plaatsvervangend klachtcoördinator, alsmede als plaatsvervangend secretaris van de klachtadviescommissie.

Ondertekening

Nederweert, 28 juni 2022

Met vriendelijke groet,

Burgemeester en wethouders van Nederweert,

De secretaris,

drs. J.C.T. (Johan) Bakens

De burgemeester,

B.M.T.J. (Birgit) Op de Laak