Regeling vervallen per 16-12-2023

Vervangingsregeling 2022-Gemeente Westerveld

Geldend van 08-07-2022 t/m 15-12-2023

Intitulé

Vervangingsregeling 2022-Gemeente Westerveld

Burgemeester en wethouders van de gemeente Westerveld;

overwegende dat:

- de vervanging van de gemeentesecretaris moet worden vastgelegd en actueel moet blijven;

- de afspraken die zijn gemaakt over de wijze van vervanging van teamleiders moet worden vastgelegd.

gelezen het voorstel van het team Beleid van 29 juni 2022;

gelet op artikel 106 van de Gemeentewet;

besluiten vast te stellen de navolgende:

VERVANGINGSREGELING GEMEENTE WESTERVELD

De vervanging van de gemeentesecretaris / algemeen directeur (hierna te noemen: ‘secretaris’) is als volgt geregeld:

1. Aanwijzing loco secretaris/ algemeen directeur

1e loco secretaris: Rineke Veldman

2e loco secretaris: Patrick Oosterlaar

3e loco secretaris: Jan Jette Donker

4e loco secretaris: Edwin Vranken

2. Aanwijzing plaatsvervangende leidinggevenden:

Leidinggevenden wijzen zelf hun plaatsvervanger aan. Deze aanwijzing wordt in het verslag van het managementteam vastgelegd.

Mochten er geen leidinggevenden en plaatsvervangers aanwezig zijn, dan vervangt de (loco-)secretaris hen.

Inwerkingtreding en citeertitel

Deze regeling treedt in werking op de dag na de bekendmaking onder gelijktijdige intrekking van de Vervangingsregeling 2021/2022 (vastgesteld op 21 december 2021).

Deze regeling kan worden aangehaald als ‘Vervangingsregeling 2022”

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de vergadering van 5 juli 2022.

burgemeester en wethouders,

D.D. Bruijn- van den Berg H. Jager

secretaris burgemeester