Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR677914
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR677914/1
Aanwijzings- en benoemingsbesluit informatiebeheer gemeente De Fryske Marren 2022
Geldend van 16-06-2022 t/m heden
Intitulé
Aanwijzings- en benoemingsbesluit informatiebeheer gemeente De Fryske Marren 2022Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente De Fryske Marren;
In de hoedanigheid van zorgdrager voor de archiefbescheiden op basis van artikel 30 van de Archiefwet 1995;
Gelet op artikelen 31 en 32, derde lid, van de Archiefwet 1995 en artikel 3a van het Archiefbesluit 1995;
besluit:
- I.
als gemeentearchivaris te benoemen: de gemeentesecretaris/algemeen directeur;
- II.
als archiefbewaarplaatsen aan te wijzen: Herema State 1 te Joure en cultuurhistorisch centrum De Tiid, Jongemastraat 2 (depot 1, beneden) te Bolsward;
- III.
- a.
een Strategisch informatieoverleg in te stellen waarin zitting hebben: directielid, teammanager Informatie, informatieadviseur, de gemeentearchivaris (incidenteel, op basis van uitnodiging), de adviseur DIV, en
- b.
als onafhankelijke deskundige, op voordracht van de onder a genoemde personen, in het Strategisch informatieoverleg te benoemen: de raadsgriffier.
- IV.
het “aanwijzings- en benoemingsbesluit informatiebeheer gemeente De Fryske Marren 2019” in te trekken;
- V.
dat dit besluit in werking treedt op 19 mei 2022 en wordt aangehaald als: Aanwijzings- en benoemingsbesluit informatiebeheer gemeente De Fryske Marren 2022.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente De Fryske Marren d.d. 19 mei 2022.
Ditta Cazemier, gemeentesecretaris
Fred Veenstra, burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl