Besluit Ondermandaat plaatsvervangend directeur ODRU

Geldend van 01-07-2021 t/m heden

Intitulé

Besluit Ondermandaat plaatsvervangend directeur ODRU

De directeur van de gemeenschappelijke regeling Omgevingsdienst regio Utrecht, gelet op:

- de gemeenschappelijke regeling Omgevingsdienst regio Utrecht (verder te noemen: Gemeenschappelijke regeling), meer in het bijzonder artikelen 23, 27 en 29;

- het Directiestatuut Omgevingsdienst regio Utrecht (verder te noemen: het Directiestatuut);

- het besluit van het dagelijks bestuur van Omgevingsdienst regio Utrecht van 11 september 2019, houdende het toekennen van mandaat, machtiging en volmacht aan de directeur van de Omgevingsdienst regio Utrecht tot het benoemen, schorsen en ontslaan van personeel (Besluit mandaat directeur ex artikel 29 gemeenschappelijke regeling Omgevingsdienst regio Utrecht); besluit:

  • 1.

    In te trekken het Ondermandaatbesluit plaatsvervangend directeur ODRU inzake verleend ondermandaat aan mevrouw M. Eillebrecht (afdelingshoofd Beleid & vergunningen);

  • 2.

    Aan de heer R. Groenendijk (hoofd bedrijfsbureau en informatiemanager) als eerste plaatsvervanger en de heer J. Pronk (afdelingshoofd integraal toezicht en handhaving) als tweede plaatsvervanger op te dragen:

    A. de uitoefening van de bij of krachtens bovengenoemd Directiestatuut aan de directeur van Omgevingsdienst regio Utrecht toegekende bevoegdheden, alsmede

    B. de ondertekening van stukken bij de uitoefening van de onder A genoemde bevoegdheden;

  • 3.

    Te bepalen dat de onder 2 genoemde bevoegdheden dienen te worden uitgeoefend overeenkomstig hierboven genoemd Directiestatuut;

Dit besluit kan worden aangehaald als “Ondermandaatbesluit plaatsvervangend directeur ODRU 2021”

Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking in het publicatieblad van de Gemeenschappelijke regeling Omgevingsdienst regio Utrecht.

Utrecht, 1 juli 2021

A.E. van Vuuren

directeur