Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR674440
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR674440/1
Regeling vervallen per 01-07-2022
Mandaten Gemeente Amsterdam Tijdelijke wet verkiezingen covid-19
Geldend van 18-03-2022 t/m 30-06-2022
Intitulé
Mandaten Gemeente Amsterdam Tijdelijke wet verkiezingen covid-19Het college van burgemeester en wethouders van Amsterdam,
gelet op :
- •
de artikelen 10:1 tot en met 10:12 van de Algemene wet bestuursrecht;
- •
de Tijdelijke wet verkiezingen covid-19;
- •
overwegende dat het in verband met de verkiezingen gedurende de covid-19 pandemie nodig is op basis van deze wet tijdelijke mandaten te verlenen;
hebben besloten:
- I.
Aan de directeur Basisinformatie mandaat te verlenen voor uitvoering van de bevoegdheden op grond van het bepaalde bij of krachtens onderstaande tijdelijke wet:
- -
Tijdelijke wet verkiezingen covid-19 en de daarbij behorende uitvoeringsbesluiten.
- -
- II.
Indien het een feitelijke handeling betreft, is iedere functionaris van de gemeente Amsterdam bevoegd.
- III.
Dit besluit treedt in werking de dag na bekendmaking en vervalt wanneer de tijdelijke wet vervalt.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van 8 maart 2022,
De voorzitter
Femke Halsema
De gemeentesecretaris
Peter Teesink
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl