Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR674439
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR674439/1
Besluit openstelling elektronische weg voor het indienen van aanvragen parkeervergunningen gemeente Zandvoort
Geldend van 01-07-2022 t/m heden
Intitulé
Besluit openstelling elektronische weg voor het indienen van aanvragen parkeervergunningen gemeente ZandvoortHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Zandvoort,
gelet op het bepaalde in artikel 2:15, eerste lid, en 2:16 van de Algemene wet bestuursrecht;
besluit:
- 1.
de elektronische weg open te stellen voor aanvragen parkeervergunningen die op grond van de Parkeerverordening Zandvoort worden ingediend;
- 2.
daarbij de volgende eisen te stellen:
- a.
een aanvraag voor een parkeervergunning kan langs elektronische weg worden ingediend:
- i.
voor een bewonersvergunning, bezoekersregeling en bewonersregeling door gebruik te maken van formulieren in het digitale loket op www.zandvoort.parkeerservice.nl, voor het gebruik van het digitale loket is een DigiD vereist;
- ii.
voor alle overige vergunningen door gebruik te maken middel van een digitaal aanvraagformulier op www.zandvoort.parkeerservice.nl.
- i.
- b.
een elektronisch bericht wordt geweigerd indien:
- i.
het bericht of een bijlage niet geopend kan worden;
- ii.
het bericht en/of de bijlage(n) een virus of andere voor de computersystemen (potentieel) schadelijke inhoud bevat of door virusfilters of spamfilters wordt tegengehouden;
- i.
- c.
aanvragen voor een parkeervergunning die per e-mail worden ingediend, worden niet in behandeling genomen.
- d.
als tijdstip van ontvangst van een onder a. genoemde aanvraag voor een parkeervergunning wordt aangemerkt: het tijdstip waarop het systeem voor gegevensverwerking een ontvangstbevestiging per e-mail heeft verstuurd aan de indiener van de aanvraag.
- a.
- 3.
dit besluit in werking te laten treden op 1 juli 2022.
Ondertekening
Aldus besloten te Zandvoort op 8 maart 2022.
de secretaris,
de burgemeester,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl