Regeling vervallen per 01-01-2024

Mandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente Apeldoorn

Geldend van 15-03-2022 t/m 31-12-2023

Intitulé

Mandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente Apeldoorn

Burgemeester en wethouders van de gemeente Apeldoorn en de burgemeester van de gemeente Apeldoorn;

gelet op afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht, Boek 3 titel 3 en boek 5 titel 2 Burgerlijk Wetboek en het Algemeen mandaat- en volmachtregister;

BESLUITEN, ieder voor zover zijn bevoegdheden betreft;

vast te stellen het navolgende mandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente Apeldoorn;

Afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement

Wet of regeling

 

Onderdeel

Omschrijving bevoegdheid

Mandaat/volmacht van/aan

Doormandatering c.q.

substitutie van volmacht

Opmerkingen

Project- en programmacommunicatie

 
 

Het ondertekenen van uitgaande correspondentie over project of programma

College/burgemeester > gemeentesecretaris

Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement > projectleiders/managers

 

Algemene wet bestuursrecht/Wet op de Raad van State

 
 

Incidenteel machtigen van personen t.b.v. vertegenwoordiging tijdens rechtsgedingen om het woord te voeren

college > gemeentesecretaris

Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement

 

Algemene wet bestuursrecht

 

Art. 9:2

Klachtbehandeling

college > gemeentesecretaris

Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement

Doormandatering heeft uitsluitend betrekking op de behandeling van klachten over afdelingsmedewerkers

Wet algemene bepalingen omgevingswet/Besluit omgevingsrecht

 

art. 2.8, lid 1 Wabo

art. 4.1, lid 2

Digitaal indienen aanvraag

college > gemeentesecretaris

Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement > projectleiders/managers

Zie collegebesluit 2014-515134

Subsidieregeling Financiering Energieprojecten Bedrijven en Instellingen

 
 

Aangaan van leningsovereenkomsten en bijbehorende subsidiebeschikkingen te ondertekenen

College/burgemeester > gemeentesecretaris

Afdelingshoofd Omgevingsbeleid

Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement > programmamanager Energietransitie

 

Ondertekening

Aldus besloten d.d. 14 december 2021

Het college voornoemd,

de secretaris,

T.J.H.M. Berben

de burgemeester

A.J.M. Heerts

Aldus besloten d.d. 14 december 2021

de burgemeester,

A.J.M. Heerts

Aldus bekendgemaakt via het Gemeenteblad op 20 december 2021

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2021-461172.html