Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR674231
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR674231/1
Regeling vervallen per 01-01-2024
Mandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente Apeldoorn
Geldend van 15-03-2022 t/m 31-12-2023
Intitulé
Mandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente ApeldoornBurgemeester en wethouders van de gemeente Apeldoorn en de burgemeester van de gemeente Apeldoorn;
gelet op afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht, Boek 3 titel 3 en boek 5 titel 2 Burgerlijk Wetboek en het Algemeen mandaat- en volmachtregister;
BESLUITEN, ieder voor zover zijn bevoegdheden betreft;
vast te stellen het navolgende mandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente Apeldoorn;
Afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement
Wet of regeling |
|
Onderdeel |
Omschrijving bevoegdheid |
Mandaat/volmacht van/aan |
Doormandatering c.q. substitutie van volmacht |
Opmerkingen |
Project- en programmacommunicatie |
|
|
Het ondertekenen van uitgaande correspondentie over project of programma |
College/burgemeester > gemeentesecretaris |
Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement > projectleiders/managers |
|
Algemene wet bestuursrecht/Wet op de Raad van State |
|
|
Incidenteel machtigen van personen t.b.v. vertegenwoordiging tijdens rechtsgedingen om het woord te voeren |
college > gemeentesecretaris |
Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement |
|
Algemene wet bestuursrecht |
|
Art. 9:2 |
Klachtbehandeling |
college > gemeentesecretaris |
Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement |
Doormandatering heeft uitsluitend betrekking op de behandeling van klachten over afdelingsmedewerkers |
Wet algemene bepalingen omgevingswet/Besluit omgevingsrecht |
|
art. 2.8, lid 1 Wabo art. 4.1, lid 2 |
Digitaal indienen aanvraag |
college > gemeentesecretaris |
Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement > projectleiders/managers |
Zie collegebesluit 2014-515134 |
Subsidieregeling Financiering Energieprojecten Bedrijven en Instellingen |
|
|
Aangaan van leningsovereenkomsten en bijbehorende subsidiebeschikkingen te ondertekenen |
College/burgemeester > gemeentesecretaris |
Afdelingshoofd Omgevingsbeleid Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement > programmamanager Energietransitie |
|
Ondertekening
Aldus besloten d.d. 14 december 2021
Het college voornoemd,
de secretaris,
T.J.H.M. Berben
de burgemeester
A.J.M. Heerts
Aldus besloten d.d. 14 december 2021
de burgemeester,
A.J.M. Heerts
Aldus bekendgemaakt via het Gemeenteblad op 20 december 2021
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2021-461172.html
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl