Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR674143
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR674143/1
Regeling vervallen per 27-05-2023
Leidraad Invordering Gemeentelijke Belastingen Gemeente Oldebroek 22.01
Geldend van 08-03-2022 t/m 26-05-2023
Intitulé
Leidraad Invordering Gemeentelijke Belastingen Gemeente Oldebroek 22.01Kenmerk: 1078058
Burgemeester en wethouder van de gemeente Oldebroek;
gelet op:
de Invorderingswet 1990;
de belastingverordeningen van de gemeente Oldebroek;
overwegende dat het voor een goede uitvoering van de gemeentelijke invorderingspraktijk gewenst is een
geactualiseerde Leidraad Invordering Gemeentelijke Belastingen vast te stellen;
B E S L U I T E N:
vast te stellen de 'Leidraad Invordering Gemeentelijke Belastingen Gemeente Oldebroek 22.01'.
Dit besluit treedt in werking met ingang van 8 maart 2022. De 'Leidraad Invordering Gemeentelijke
Belastingen Gemeente Oldebroek, versie 20.01', vastgesteld door burgemeester en wethouders op
18 februari 2020, vervalt per 8 maart 2022.
Ondertekening
Oldebroek, 8 maart 2022
, burgemeester T.H. Haseloop-Amsing
, secretaris P.H. Lensselink.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl