Regeling vervallen per 22-02-2024

Besluit van de afdelingsmanager Informatievoorziening van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort

Geldend van 15-02-2022 t/m 21-02-2024

Algemeen

Overheidsorganisatie Amersfoort
Organisatietype Gemeente
Officiƫle naam regeling Besluit van de afdelingsmanager Informatievoorziening van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort
Citeertitel Besluit van de afdelingsmanager Informatievoorziening van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort
Vastgesteld door gemandateerde functionaris
Onderwerp bestuur en recht
Eigen onderwerp
Indeling regeling Overig
Regeling onder de Omgevingswet Nee
Externe bijlagen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling vervangt het Ondermandaatbesluit van de afdeling IT Dienstverlening en Advies gemeente Amersfoort van 25 juni 2018.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

15-02-2022 22-02-2024 nieuwe regeling

18-01-2022

gmb-2022-62032

1594725