Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR671967
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR671967/1
In ontvangstname waarde documenten
Geldend van 26-01-2022 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2022
Intitulé
In ontvangstname waarde documentenDe burgemeester van de gemeente Dijk en Waard;
Gelet op:
artikel 81 van de Paspoortuitvoeringsregeling Nederland (PUN);
Besluit:
De medewerkers werkzaam in de HR21 functies Strategisch manager II, Adviseur III, Adviseur IV, medewerker beleidsuitvoering II, medewerker beleidsuitvoering III bij het team Burgerzaken binnen domein Mens en Samenleving en de medewerkers werkzaam in de HR21 functies Strategisch manager II, Adviseur II, Adviseur IV, Medewerker beleidsuitvoering II, Medewerker facilitair II, Medewerker beleidsuitvoering I, Medewerker publiek I, Medewerker publiek II, Medewerker publiek III bij het team Klant en Dienstverlening binnen domein Mens en Samenleving -inclusief inhuurkrachten- aan te wijzen:
-
als bevoegd om waarde documenten voor de organisatie in ontvangst te nemen.
Inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking de eerste dag na die van de bekendmaking en werkt terug tot en met 1 januari 2022.
Ondertekening
Dijk en Waard, 11 januari 2022
Burgemeester,
Dr. J.P. (Peter) Rehwinkel,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl