Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR671868
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR671868/1
Verordening beslistermijn schuldhulpverlening Midden-Groningen 2021
Geldend van 22-01-2022 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2021
Intitulé
Verordening beslistermijn schuldhulpverlening Midden-Groningen 2021De raad van de gemeente Midden-Groningen;
gelezen het voorstel van het college van burgemeesters en wethouders van 8 december 2020;
gelet op artikel 4a, derde lid, van e Wet gemeentelijke schuldhulpverlening;
besluit vast te stellen de volgende verordening:
Verordening beslistermijn schuldhulpverlening gemeente Midden-Groningen 2021
Artikel 1. Beslistermijn schuldhulpverlening
De beschikking tot schuldhulpverlening of de afwijzing ervan, bedoeld in artikel 4a, eerste lid, van
de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening, wordt genomen binnen een termijn van 8 weken na de
dag waarop het eerste gesprek, bedoeld in artikel 4, eerste lid, van die wet, heeft plaatsgevonden.
Artikel 2. Inwerkingtreding en citeertitel
- 1.
Deze verordening treedt in werking op de dag na bekendmaking en werkt terug tot en met 1 januari 2021.
- 2.
Deze verordening wordt aangehaald als: Verordening beslistermijn schuldhulpverlening gemeente Midden-Groningen 2021.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de openbare raadsvergadering van 28 januari 2021
De voorzitter,
De griffier,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl