Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR671076
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR671076/1
Mandaat heffingsambtenaar aan manager afdeling KCC
Geldend van 01-01-2022 t/m heden
Intitulé
Mandaat heffingsambtenaar aan manager afdeling KCCDe ambtenaar belast met de heffing van de gemeente Ommen,
Gelet op het Aanwijzingsbesluit van de ambtenaar belast met de heffing, de WOZ-ambtenaar en de ambtenaar belast met de invordering van Ommen 2022 van 14 december 2021;
Besluit vast te stellen:
Artikel 1
Aan de manager van de afdeling KCC wordt mandaat verleend om:
- 1.
Te reageren op algemene correspondentie.
- 2.
Te beslissen op verzoekschriften
- 3.
Te beslissen op bezwaarschriften
Artikel 2
Dit besluit ziet niet op besluiten of correspondentie op grond van de Wet openbaarheid van bestuur.
Artikel 3
Dat bij het uitvoeren van de gemandateerde taken geldt dat bij alle bestuurlijk- en beleidsgevoelige situaties terugkoppeling dient plaatst te vinden met de invorderingsambtenaar.
Aldus besloten door de ambtenaar belast met de heffing van Ommen op 24 december 2021 te Zwolle.
Ondertekening
T.A.G. Bouwmeester
Manager heffen
Ambtenaar belast met de heffing
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl