Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR671057
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR671057/1
Vervangingsregeling gemeentesecretaris / Algemeen directeur en directeuren
Geldend van 01-01-2022 t/m heden
Intitulé
Vervangingsregeling gemeentesecretaris / Algemeen directeur en directeurenHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Krimpenerwaard;
Gelet op de mandaatregeling gemeente Krimpenerwaard 2022, de Budgethoudersregeling 2022 en de Organisatieregeling 2022 gemeente Krimpenerwaard
Besluit
vast te stellen de
“Vervangingsregeling gemeentesecretaris / Algemeen directeur en directeuren’
Artikel 1 Aanwijzing plaatsvervangende gemeentesecretaris / Algemeen directeur
Vervanging van de gemeentesecretaris, zowel voor wat betreft zijn bevoegdheden als gemeentesecretaris als in die van Algemeen directeur, vindt plaats door een directeur in de hierna genoemde volgorde:
- •
1e vervanger directeur Publiek Domein, indien deze afwezig is;
- •
2e vervanger directeur Ruimtelijk Domein, indien deze afwezig is;
- •
3e vervanger directeur Sociaal Domein.
Artikel 2 Aanwijzing plaatsvervangende directeuren
-
1. Een directeur als bedoel in de Organisatieregeling gemeente Krimpenerwaard, wordt bij zijn afwezigheid vervangen door één van de andere directeuren.
-
2. De te vervangen directeur wijst een eerste, tweede en derde plaatsvervanger aan.
-
3. Indien de te vervangen directeur zelf niet in staat is in zijn vervanging te voorzien, wijst de gemeentesecretaris/algemeen directeur de plaatsvervanger aan.
Artikel 3 Bevoegdheden en beperkingen
-
1. De plaatsvervanger is bevoegd alle noodzakelijke taken en verantwoordelijkheden van de gemeentesecretaris, algemeen directeur en/of de directeur uit te oefenen bij diens afwezigheid.
-
2. De gemeentesecretaris, algemeen directeur en/of de directeur kan beperkingen stellen aan de uitoefening van diens taken en verantwoordelijkheden door de plaatsvervanger (s).
-
3. De beperkingen als bedoeld in het vorige lid worden dan schriftelijk vastgelegd.
Artikel 3 Slotbepalingen
-
1. Deze regeling wordt aangehaald als Vervangingsregeling gemeentesecretaris / algemeen directeur en directeuren.
-
2. Deze regeling treedt in werking met ingang van de dag na haar bekendmaking.
-
3. De Vervangingsregeling / waarneming gemeentesecretaris, vastgesteld op 11 maart 2019 en de Aanvullende vervangingsregeling gemeentesecretaris/algemeen directeur gemeente Krimpenerwaard vastgesteld op 21 april 2020 worden ingetrokken.
Ondertekening
Aldus vastgesteld door burgemeester en wethouders van de gemeente Krimpenerwaard d.d. 21 december 2021
de secretaris,
J. Hennip
de burgemeester,
mr. R.S. Cazemier
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl