Regeling vervallen per 08-07-2022

Vervangingsregeling 2021/2022-Gemeente Westerveld

Geldend van 30-12-2021 t/m 07-07-2022

Intitulé

Vervangingsregeling 2021/2022-Gemeente Westerveld

Burgemeester en wethouders van de gemeente Westerveld;

overwegende dat:

- de organisatieontwikkeling in 2018 geleid heeft tot het schrappen van de functies van afdelingshoofden en het opnieuw aanwijzen van teamleiders;

- de vervanging van de gemeentesecretaris moet worden vastgelegd en actueel moet blijven;

gelezen het voorstel van het team Beleid van 16 december 2021;

gelet op artikel 106 van de Gemeentewet;

besluiten vast te stellen de navolgende:

VERVANGINGSREGELING GEMEENTE WESTERVELD

De vervanging van de gemeentesecretaris / algemeen directeur (hierna te noemen: ‘secretaris’) is als volgt geregeld:

1. Aanwijzing loco secretaris als strategisch adviseur van het college:

1e loco secretaris: Rineke Veldman

2e loco secretaris: Stef Meulenbeld.

3 e loco secretaris: Alien Poelman

2. Aanwijzing loco secretaris als directeur (eindverantwoordelijk voor het functioneren van de gemeentelijke organisatie)

1e loco secretaris: Rineke Veldman

2e loco secretaris: Jan Jette Donker.

3 e loco secretaris: Edwin Vranken

4 e loco secretaris: Patrick Oosterlaar

2. Aanwijzing plaatsvervangende leidinggevenden:

Leidinggevenden wijzen zelf hun plaatsvervanger aan. Deze aanwijzing wordt in het verslag van het afstemmingsteam vastgelegd.

Mocht er geen leidinggevenden en plaatsvervangers aanwezig zijn, dan vervangt de (loco-)secretaris hen.

Inwerkingtreding en citeertitel

Deze regeling treedt in werking op de dag na de bekendmaking.

Deze regeling kan worden aangehaald als ‘Vervangingsregeling 2021/2022’ onder gelijktijdige intrekking van de Vervangingsregeling 2021 (vastgesteld op 18 mei 2021).

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de vergadering van 21 december 2021.

burgemeester en wethouders,

D.D. Bruijn- van den Berg H. Jager

secretaris burgemeester