Ondermandaatbesluit van teamcoördinator team Ruimte & Wonen aan medewerkers team Ruimte & Wonen

Geldend van 29-12-2021 t/m heden

Intitulé

Ondermandaatbesluit van teamcoördinator team Ruimte & Wonen aan medewerkers team Ruimte & Wonen

Gemeente Nederweert

Afdeling Dienstverlening, team Ruimte & Wonen

Ondermandaatbesluit

Van teamleider c.q. teamcoördinator aan medewerker

De teamcoördinator team Ruimte & Wonen, H.H. Laveaux

gelet op de artikelen 2, 3 en 5 van het mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Nederweert 2021, alsmede het ondermandaatbesluit aan de teamcoördinator team Ruimte & Wonen;

overwegende dat het doelmatig en doeltreffend is dat de teamcoördinator team Ruimte & Wonen gebruik maakt van ondermandaat bij het verrichten van zijn werkzaamheden;

BESLUIT:

Artikel 1. Ondermandaat

  • 1. De medewerkers van het team Ruimte & Wonen hebben ondermandaat ten aanzien van het nemen van besluiten en het afdoen van stukken betreffende alle aangelegenheden die behoren tot zijn/haar taken conform zijn/haar functiebeschrijving en functieprofiel, en is uit dien hoofde bevoegd verplichtingen met financiële consequenties aan te gaan en uitgaven goed te keuren conform de Budgethoudersregeling, tenzij bij wettelijk voorschrift anders is bepaald.

  • 2. Bij het uitoefenen van het ondermandaat worden de Regels met betrekking tot de toepassing van het mandaat- volmacht en machtigingsbesluit gemeente Nederweert 2021 in acht genomen;

  • 3. De teamcoördinator team Ruimte & Wonen kan ten aanzien van de uitoefening van dit ondermandaat nadere richtlijnen geven.

Artikel 2. Ondertekening

De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:

“Burgemeester en wethouders van Nederweert,

namens dezen,”

respectievelijk

“De Burgemeester van Nederweert,

namens deze,”

gevolgd door de functienaam van de ondergemandateerde,

de handtekening,

en onder vermelding van naam van de ondergemandateerde.

Artikel 3. Verantwoording

De medewerkers van team Ruimte & Wonen leggen in algemene zin verantwoording af via de reguliere P en C cyclus en desgewenst specifiek in een nadere rapportage, over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden.

Artikel 4. Bekendmaking, inwerkingtreding en intrekking

  • 1. Bekendmaking van dit besluit vindt plaats door publicatie in het elektronisch gemeenteblad;

  • 2. Dit besluit treedt in werking op de dag na de dag van bekendmaking;

  • 3. Op het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit wordt het ondermandaatbesluit d.d. 20 oktober 2016 van de teamcoördinator team Ruimte & Wonen aan medewerkers team Ruimte & Wonen ingetrokken.

  • 4. Dit besluit wordt aangehaald als Ondermandaatbesluit van teamcoördinator team Ruimte & Wonen aan medewerkers team Ruimte & Wonen.

Ondertekening

Nederweert, 21 december 2021

Burgemeester en wethouders van Nederweert/de Burgemeester van Nederweert,

Namens dezen/ namens deze,

De teamcoördinator team Ruimte & Wonen,

H.H. Laveaux

Goedkeuring:

Burgemeester en wethouders van Nederweert/ de burgemeester van Nederweert,

Namens dezen/ namens deze,

De gemeentesecretaris van Nederweert,

drs. J.C.T. Bakens